معلومه که ما قابل مقایسه با iWeb یا سایر ارائه دهندگان شبکه هستیم! دلیلش هم خیلی واضحه. آنچه ما ارائه می کنیم هاست یا حتی VPS نیست! بلکه ما پهنای باند ، Rack Space و IP Routing ارائه می کنیم، درست همانند iWeb و سایرین!
گمان نمی کنم بیش از 2-3 شرکت ایرانی دارای IP به نام خود باشند ، در حالی که ما به دلیل داشتن Server Room در دیتاسنتر Rokscom دارای IP Range منحصر به فرد خود هستیم!
نکته مهم در مورد uptime ما ، میزان uptime لینک ارتباطی ما و همچنین Rack ماست که هر دو 100% هست، به این علت که هر دو از طریق دیتاسنتر Rokscom هلند تامین میشه
ما تعداد زیادی سرور اختصاصی به مشتریان ارائه کردیم، حالا واقعاً فکر می کنید uptime سایت ما اثری بر uptime اون سرورها یا VPS های مشتریان دارد ؟!
اینکه مشتری مستقل شود نشان از ضعف ما نیست! به طور مثال یکی از مشتریان که مدتی از ما سرویس VPS داشت و به دلیل ازدیاد تعداد کاربر دیگر نمی توانست از خدمات VPS استفاده کند تصمیم به گرفتن سرور اختصاصی کرد. ایشان نیز با توجه به قیمتهای موجود ، سایت Vrtservers را انتخاب کردند که پس از مدتی با سوختن هارد سرورشان نزد Vrtservers از تجارت هاست خارج شدند!
یامشتری دیگر به دلیل ارزان بودن قیمتهای iWeb پس از اینکه دیگر VPS شان نزد ما جوابگوی تعداد زیاد مشتریانشان نبود، به این Provider مهاجرت کردند ( برای سرور اختصاصی ) و به دلیل ابطال مجوز cPanel شان ( 6 بار ) مجبور به استفاده از DirectAdmin شده که این امر منجر به از دست دادن بیش از 75% مشتریان و در نهایت ورشکستگی شد!
حال سوال اصلی این است که چرا مشتریانی که از ما VPS می گیرند پس از مدت کوتاهی نیاز به سرور اختصاصی پیدا می کنند؟! جواب آن بسیار ساده است! به دلیل کیفیت بالای خدمات خیلی زود معروف می شوند و شمار مشتریانشان زیاد و زیادتر می شود تا جایی که دیگر VPS جوابگوی نیازشان نیست!
ظاهراً بحثی که شما با هدف خراب کردن ما شروع کرده بودید، به دلیل وجود شواهد عینی در سایت های دیگر به مسیر مورد نظر شما ختم نشد!
من به هیچ وجه قصد خراب کردن هیچ کسی رو نداشتم و اگر روزی هم این کارو کردم واقعاً باید من ban بشم، و فکر می کنم من به شما یا کس دیگه ای بی ادبی نکردم
در مورد مشتری هم باید بگم که چرا با وجود اینکه شما سرویس اختصاصی هم دارید ولی مشتریهاتون بعد از مدتی به جاهای دیگه پناه می برند؟
و آیا واقعاً فکر می کنید iweb قیمت ارزونتری نسبت به شما داره؟!
و آیا ابطال cPanel ربطی به دیتاسنتر داره؟!
حرف شما قبول. شما قصد خراب کردن نداشتید، پس با منطق با قضیه برخورد کنید.
بله ما سرورهای اختصاصی هم ارائه میدیم و لیست قیمت هامون در سایت موجود هست : http://www.servers24.ir/page.php?al=dedicated
اگر نگاهی به قیمت ها بندازید متوجه میشید که بالاتر از iWeb یا سرویس دهندگان آمریکایی است. دلیلش هم 2 مورد ساده هست :
1. کلیه سرورهای اختصاصی ما دارای مدیریت رایگان سرور هستن. یعنی هزینه ای که مثلاً iWeb اون رو به صورت ماهانه $50 بر روی سرور هاش میگیره رو ما دیگه نداریم و کل سرور ها Full Managed هستن که در سایت این نکته ذکر شده
2. هزینه پهنای باند و Rack Space در هلند نسبت به جاهای دیگه خصوصاً کانادا بالاتره. شاید دلیل اون تفاوت Euro به CAD باشه، ولی به هر حال هزینه های ما بالاتر هست و مسلماً قیمت ها هم بالاتر
البته در کل قیمت های ما نه تنها بالاتر نیست، بلکه در طولانی مدت به مراتب پایین تر است! مثلاً مشتری که از Vrtservers سرویس گرفت اگر هزینه ای بیشتر برای سرورهای ما یا سایر شرکت های با کیفیت پرداخت کرده بود مسلماً به چنین وضعیتی دچار نمیشد!
در جواب سوالتون که آیا قیمت های ما بالاتر از iWeb هست باید بگم که بله هست! دلیلش هم در بالا ذکر شد.
در پاسخ به این مسئله که آیا دیتاسنتر مسئول ابطال لایسنس cPanel هست یا نه، باید بگم خیر! ولی دیتا سنتر می تونه کمک کنه و راهنمایی کنه که لایسنس باطل نشه یا در صورت ابطال ترفندی بیندیشه که کار مشتریشو راه بندازه. به طور مثال مدتی پیش لایسنس یکی از سرورهای اختصاصی مشتریان ما به دلیل به توجهی مشتری و set کردن hostname بر روی یک دامین ir باطل شد. برخلاف iWeb که مشتری رو در این شرایط جواب می کنه یا اون رو محبور به گرفتن سرور جدید و پرداخت هزینه اون می کنه، ما یک سرور جدید با IP جدید برای این مشتری ایجاد کردیم و کلیه اکانت ها رو منتقل کردیم، بدون اینکه هزینه ای از مشتری دریافت کنیم، چون همین طور که عرض کردم کلیه سرورهای اختصاصی ما Full Managed هستن! همین مورد هست که مشتریانی از ما سرویس Dedicated می گیرند در کل مدتی که اکثر لایسنس های cPanel ایرانیان باطل میشد با هیج مشکلی مواجه نشدند!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)