نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

موضوع: باید با این نوع مشتری ها چه کرد؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم Rezash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,923
    تشکر تشکر کرده 
    889
    تشکر تشکر شده 
    2,385
    تشکر شده در
    1,535 پست

    پیش فرض پاسخ : باید با این نوع مشتری ها چه کرد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Milad-H نمایش پست ها
    با سلام و ادب
    امروز سفارشی در سایت ما ثبت شده و کاربر درخواست واریز به حساب کرده بود و اقدام به ثبت فیش کرده بود که پس از پیگیری های ما هیچ مبلغی به حساب ما واریز نشده بود
    کاربر اقدام به ثبت فیش جعلی کرده که می توانید در ضمیمه مشاهده کنید
    به نظر شما چه کار باید کرد با این مشتری ها؟
    Fish3.jpg
    هيچ وقت زود قضاوت نكنيد و بعلاوه تند برخورد نكنيد !
    شما ميتونيد خيلي محترمانه بهشون بگيد فيش پرداختي شما از سمت بانك ما مورد تاييد نيست.
    اگر واقعا فيش جعلي باشه كه هيچ ولي ممكنه يك مشكل بانكي اين وسط باشه
    اتفاقي كه براي خودم افتاد و وقتي فيش پرداختي رو براي يك شركت معتبر كه تراكنشات زيادي تا حالا باهاش داشتم فرستادم و تاييد نشد.بعد از پيگيري از بانك بعد از چند روز هزينه به حساب فروشنده ارسال شده بود.مشكل از عمليات بانكي بود.بانك مبدا در اسكن و مداركي واريز هزينه رو تاييد ميكرد اما بانك مقصد خير كه با پيگيري خود بانك مشكل حل شد.
    بک آپ بگیرید قبل از آنکه پشیمان شوید!
    تشخیص سیستم مدیریت محتوای سایت - سایت شخصی

  2. #2
    عضو انجمن Masoud.B آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    453
    تشکر تشکر کرده 
    246
    تشکر تشکر شده 
    875
    تشکر شده در
    497 پست

    پیش فرض پاسخ : باید با این نوع مشتری ها چه کرد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rezash نمایش پست ها
    هيچ وقت زود قضاوت نكنيد و بعلاوه تند برخورد نكنيد !
    شما ميتونيد خيلي محترمانه بهشون بگيد فيش پرداختي شما از سمت بانك ما مورد تاييد نيست.
    اگر واقعا فيش جعلي باشه كه هيچ ولي ممكنه يك مشكل بانكي اين وسط باشه
    اتفاقي كه براي خودم افتاد و وقتي فيش پرداختي رو براي يك شركت معتبر كه تراكنشات زيادي تا حالا باهاش داشتم فرستادم و تاييد نشد.بعد از پيگيري از بانك بعد از چند روز هزينه به حساب فروشنده ارسال شده
    بود.مشكل از عمليات بانكي بود.بانك مبدا در اسكن و مداركي واريز هزينه رو تاييد ميكرد اما بانك مقصد خير كه با پيگيري خود بانك مشكل حل شد.
    این عکس از یک صفحه html دست ساز هست (آدرس را نگاه کنید)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. :::: ☻ بهترین موقعیت تبلیغ برای هر نوع وبسایت با هر موضوع ( جدید ) ☻ ::::
    توسط ___.Hrs.___ در انجمن فروش انواع وب سایت،گروهای اطلاع رسانی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 3rd, 2014, 12:01
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: December 10th, 2013, 21:17
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: July 3rd, 2012, 22:49

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •