سلام، من روی سیستم ایشان آنلاین هستم نه خود ایشان برای همین هم به پیغام های ارسالی به ایشان معمولا جواب نمیدم. این چه هماهنگی است که ایشان آنلاین بودند واریز کردید و بعد یه دفعه آفلاین شدند به ایشان نگفته بودید که الان واریز می کنید وگرنه میگفتند الان واریز نکنید من نمی توانم پرداخت کنم. در مورد مشکل سیستم بانک هم از طریق سیستم بانک ملی و صادرات این مشکل وجود داره امکان انتقال وجه وجود نداره و میگه مشکل سیستمی هست. اتفاقا ایشان به من گفتند که یه جوری پول شما رو از طریق ایران بر گردانیم.
دوستان الان مدت دو هفته هست این مشکل وجود داره چرا نمیشه انتقال وجه به سایرین رو در اینترنت بانک ملی و صادرات انجام داد؟ لطفا شماره حساب و شماره کارت و شماره شبای خودتون رو ارسال کنید تا ببینیم از راه دیگه میشه انتقال داد یا خیر.