ببینید اینجور مشکلات کاملا برمیگرده به شما ( مشتری ) و سرویس دهنده و باید طبق قرارداد مابین خودتون با این مورد برخورد کنید .
چیزی که باید بدونید اینه که شما به هیچ وجه نباید روی مواردی که صرفا شاید برای تبلیغات عنوان میشه حساب کنید و اگر سرویس تهیه بک آپ به شما پیشنهاد میشه باید سیاست تهیه بک آپ رو از سرویس دهنده با جزئیات سوال کنید و صورت حساب و هزینه های اون رو پرداخت کنید و آرشیو فایل های بک آپ رو هرچند مدت یکبار از سرویس دهنده درخواست و چک کنید ( سرویس دهنده در صورت داشتن بک آپ به راحتی میتونه دسترسی ftp به این آرشیو رو برای شما فراهم کنه )
مورد بعدی این هست که بعضی از سرویس دهنده ها بک آپ عمومی و رایگان از کاربران خودشون میگیرند ولی هیچ ضمانتی برای سالم و یا کامل بودن نسخه بک آپ شما نمیدند و به شما توصیه میکنند حتما مسئولیت تهیه بک آپ از دیتای خودتون رو به عهده بگیرید و این سرویس رو در حد لطف و نه مسئولیت اونها بدونید !
در حال حاضر هم به نظر میرسه شما دیتای خودتون رو از دست دادید ، از این اتفاق تجربه لازم رو کسب کنید و سعی در جبران اون کنید و اگر قرارداد کتبی و معتبر در این مورد بین شما و سرویس دهنده رد و بدل شده شما میتونید پیگیری و طلب خسارت کنید در غیر اینصورت تجربه ارزشمندترین چیزی خواهد بود که میتونید بدست بیارید .





پاسخ با نقل قول