
نوشته اصلی توسط
nikan
سلام
persian.developer عزیز از اینکه اینقدر شما در این مورد تحقیق کردین از شما متشکر هستم. چون فکر می کنم دید خوبی به دوستانی که این تاپیک را بررسی می کنند می دهد .
البته در کنار این موضوع شما بایستی توجه داشته باشید که معمولا افرادی که جواب چت های آنلاین را در دیتا سنتر ها می دهند معمولا کارمندهای قسمت فروش و یا پشتیبانی هستند و به طور مثال مدیر فروش یا مدیر دیتا سنتر جواب چت را نمی دهد و طبیعتا کارمندهایی که جواب چت را می دهند زیاد در جریان موضوع نماینده ها نیستند و معمولا در مواقعی که شما تعداد خیلی زیاد درخواست دارید و بحث تخفیف زیاد را دارید خود مدیر فروش و یا جانشین او با شما پیگیر می شود. برای همین باز هم ممکن است این دوست توانسته باشد با خرید خیلی زیاد مشکل را حل کرده باشد.
البته اگر ایشان تاییده ای از خود آن شرکت داشتند خیلی بهتر بود .
با تشکر