دوست عزیز اگه دو سه تای قبلی رو همون لحظه انجام دادم توی چت دلیل نمیشه که همیشه هر موقع شما فرمودین بنده همون موقع انجام بدم. ما که خدای نکرده به شما طلبکار نیستیم! جدای از این قضایا مهم ترین دلیل این قضیه اینه که مثلا برای اکثر پرداخت ها بعد از انجام از شرکتی که بهش پرداخت انجام شده تیکت ارسال میشه یا بعضی جاها ایمیل میزنن که فلان اطلاعات رو بفرستین یا اینکه بعد از چند روز ممکنه اصلا پیمنت رو برگشت بزنن. حالا وقتی همه این ها پیش میاد ما می آییم نام اون شرکت رو در بین ایمیل های ارسالی سرچ میکنیم تا ایمیل شخصی که این پرداختی مربوط به اون بوده رو پیدا کنیم و این ها رو براش فوروارد کنیم. ولی وقتی اینها رو توی لیست ایمیل ها نداشته باشیم و توی چت انجام بشه دیگه چنین چیزی ممکن نیست.
ما الان 3 ساله بطور حرفه ای کارمون اینه و روزی حداقل داریم 10 پیمنت انجام میدیم ، پس فکر کنم اینقدر تجربه کسب کرده باشیم که بدونیم چه روش هایی به صلاح مشتریان هست. حالا اینکه شما بعد از دو بار گفتن "لطفا اطلاعات را ایمیل کنید" زورتون میاد برای انجام پرداختتون یک ایمیل بزنید این دیگه مشکل خودتون هست و همون طور که خودتون فرمودین شما هم برای این کارتون دلایلی دارین که بنده هم حرفی نداشتم و پولتون رو همون موقع برگشت زدم. برای همین توصیه میکنم از این به بعد شخصی رو برای انجام پرداخت هاتون پیدا کنید که با روحیات کاری شما سازگاری داشته باشه.
موفق باشید