با سلام خدمت آقای عباس زاده.
اولا می خوام از کیفیت و قیمت خوبتون تشکر کنم.
و اما در مورد پشتیبانی :
وی پی اس من قطع شده است.در این مورد تیکت دادم و جوابم این بوده :
این در حالی است که اصلا به من ایمیلی داده نشده و فقط همین ایمیل آخری که گفتند به من رسیده.سلام
ما خیلی وقت هستش ایمیل ارسال کردیم ب هشما که سرور امریکا ما دچار تحریم شده و سریعتر نسبت به اقدام انتقال سرویس خودتون به یه سرویس اروپایی که مشخصاتش رو بهتون در همان ایمیل ارسال کردیم انتقال بدید.
3 بار به شما ایمیل زده شد که دست اخر یکی از همکاران به صورت دستی امروز بهتون ایمیل زده که انتقال بدید
الان هم که تیکت را می بینم در وضعیت"نگه داشته شده" است.ولی جوابی در مورد این که یوزر و پسورد وی پی اس جدید اشتباه است ندادند.(در همان ایمیل داده شده است)
الان هم علاوه بر این که اطلاعاتی که داشتم از بین رفته ، وقتم هم گرفته شده است.
یوزر و پسورد VMware vSphere Client هم یادتون نره!
خواهشا رسیدگی کنید تشکر