صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 49 , از مجموع 49

موضوع: راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

  1. #41
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    نوشته ها
    753
    تشکر تشکر کرده 
    465
    تشکر تشکر شده 
    1,165
    تشکر شده در
    685 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط DeltaGostar نمایش پست ها
    گفتار نيك . كردار نيك . پندارنيك

    آپ تایم هم اصلا مهم نیست

  2. # ADS




     

  3. #42
    عضو انجمن DeltaGostar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    خراسان رضوی
    نوشته ها
    871
    تشکر تشکر کرده 
    589
    تشکر تشکر شده 
    1,081
    تشکر شده در
    755 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    وقتی کارت درست باشه
    یعنی آپتایم
    بالا است دی
    شرکت فناوری دلتا گستر آساک - میزبانی - خدمات ارزی ,خدمات فارکس



  4. #43
    عضو انجمن Iman.r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    Karaj
    نوشته ها
    132
    تشکر تشکر کرده 
    49
    تشکر تشکر شده 
    274
    تشکر شده در
    99 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1oveless نمایش پست ها
    قدیمی‌‌ها یه ضرب مثل خوبی‌ دارن
    تا نباشد چوب .....
    حتما باید اینطوری باشه ؟
    همه ما انسان هستیم، انسانیت هم جزوی از انسان بودن ما حساب می‌شه .
    حتما باید کسی‌ به زور به ما بفهمونه که ما انسان هستیم و انسانیت جزوی از وجود ماست ؟ اگر اینطوری که شما فکر می‌کنید بخواد باشه می‌شه یک حیوان رو هم رام کرد با زور !

    با ادامه دادن این بحث هم به هیچ جایی‌ نمی‌رسیم
    ۱ - تاپیک منحرف می‌شه (شد)
    ۲ - [...]
    اولا باید بدونید یه انسان میتونه حیوون صفت هم باشه (اینو اونایی که چشم بصیرت دارن میدونن: دی)
    دوما منظور از انسانیت اینه که طرف به معنای واقعی کلمه انسان باشه
    این طور که شما میگی کسی که خلاف میکنه هم آدمه پس نباید مجازات بشه در صورتی که یه همچین فردی با حیوون فرقی نداره
    ما ذاتا انسان هستیم ولی میتونم قانون انسانیت رو نقض کنیم
    اگه اینطوری هست که شما میگی پس ریگی با پیامبرا فرقی نداره چون هر دو انسانن

  5. #44
    عضو جدید amrdata آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    اينترنت
    نوشته ها
    48
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    55
    تشکر شده در
    43 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    ممنون از دوستان

    خواهشا ديگه بحث را ادامه ندهيد

    چون هيچ يك از ما قانع نميشيم

    و من هم به عقيده و نظر همه دوستان احترام مي گذارم

    لطفا به راه كارها بپردازيد

    ---------- Post added at 05:49 PM ---------- Previous post was at 05:41 PM ----------

    به نظر خود من اطلاع رساني مي تونه يك عامل موفقيت در فروش باشه


    من تو اكثر وب سايت هاي هاستينگ عضوم و بعضي از اونها واقعا اطلاع رساني خيلي خيلي خوبي دارند و بعضي هم متاسفانه حتي خرابي سرور را هم اطلاع نميدن

    بهترين اطلاع رساني به نظر من براي مواقع ضرور مثل خرابي و يا قطعي و ... ارسال پيام كوتاه باشه

    چون امكان داره عده اي از كاربران ايميل هاي خودشونو دير به دير چك كنن ولي پيام كوتاه را سريعا مي بينند
    ویرایش توسط amrdata : February 4th, 2011 در ساعت 17:52 دلیل: اشتباه تابپي

  6. #45
    عضو انجمن hamnafas آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    134
    تشکر تشکر کرده 
    188
    تشکر تشکر شده 
    257
    تشکر شده در
    198 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    تاپیک خیلی اخلاقی شد
    تاپیک خیلی خوبی میتونست باشه
    coming soon...

  7. #46
    عضو جدید amrdata آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    اينترنت
    نوشته ها
    48
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    55
    تشکر شده در
    43 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    خود من پس از ورود به وب سايت اولين صفحه اي را كه باز مي كنم صفحه " درباره ما " هست
    چون دوست دارم بدونم در درجه اول طرف حسابم شركته يا شخص و خيلي مسائل ديگه

    گفتم شايد اين مساله براي شما هم مهم باشه به همين خاطر يك مقاله را براي شما اينجا قرار دادم

    خواهشا دوستان مقاله را بخونند و نظراتشونو راجب قسمت هاي مختلف مقاله كه نويسندش جناب آقاي محمود بشاش هست بگيد

    اهميت صفحه “درباره ما” در وب‌ سایت‌ها


    اینترنت به نماد “حفظ مساوات” تبدیل شده است: در پنجره یک مرورگر همه شرکت‌ها، بدون توجه به کوچکی و اندازه خود، می‌توانند به خوبی یک شرکت بزرگ، با سابقه طولانی در کیفیت و ارایه‌ خدمات، به نظر برسند. این وضعیت، صاحبان مشاغل کوچک را به چالشی بااهمیت فرا می‌خواند: چگونه می‌توانیم مشتریان بالقوه خود را از این بابت قانع کنيم که شرکت ما شرکتی کلاه‌بردار و با زمینه فعالیت غیراخلاقی نیست؟ بهترین راه‌ حل، استفاده از یک صفحه کاملا سازمان‌یافته “درباره ما” است.

    این صفحه نباید فقط شرکت را به مشتری معرفی کند، بلکه باید ورای هرگونه شک و تردید، به شرح دلایل اعتماد مشتری به شرکت شما بپردازد.

    اغلب، این موضوع به معنی پاسخ‌گویی به شش سوال مهم زیر است که از طرف بازديد کننده وب سايت شما مطرح مي شود:

    چه کسی گرداننده این وب‌سایت است؟
    امروزه مردم از شرکت‌های بزرگ و مقرراتی و نگرش قديمي و شعار گونه “تماس شما برای ما مهم است” خسته شده‌اند. شما می‌توانید به عنوان مالک یک شرکت کوچک، توجه شخصی را به مشتری خود داشته باشید که آنها از هیچ شرکت بزرگی دریافت نمی‌کنند. این پیغام را در صفحه “درباره ما” بگنجانید.
    از صحبت درباره خود و علاقه شغلی خود هیچ واهمه‌ای نداشته باشید و البته می‌توانید عکس خود را نیز ضمیمه کنید. پیام اصلی شما این است که در پس زمینه کسب و کار شما فردی واقعی قرار دارد که به مشتریان خود از صميم قلب اهمیت می‌دهد.

    آیا این یک کسب و کار واقعی است؟
    شاید بهترین روش پاسخ به این سوال این است که آدرس پستی کامل خود را در سايت قرار دهید. حتی اگر مشتریان شما هیچ وقت به دیدن شما نیایند، نکته اطمینان بخشی درباره مکان حقیقی شرکت شما وجود دارد. یک آدرس پستی به مشتریان احتمالی شما نشان می‌دهد که چیزی برای پنهان کردن ندارید. آدرس تماس خود، شامل آدرس پستی را در نقطه‌ای مشخص در صفحه “درباره ما” قرار دهید.

    آنها از چه روش‌هایی پول درمی‌آورند؟
    همه شما با عبارت کلیشه‌ای “اگر چیزی بیش از حد لزوم خوب به نظر برسد حتما به درستی آن شک کن” آشنا هستید. اگر طرح فعالیت‌های خود را برای بازدیدکنندگان آشکار نکنید، به عبارت دیگر اگر به آنها نگویید که از چه راهی کسب درآمد می‌کنید، اولین سوالی که به ذهن آنها خطور می‌کند این است:”مشکل چیست؟”
    اگر شرکت شما تولیدات رایگان زیادی عرضه می‌کند یا این که قیمت اجناس شما در مقایسه با رقبا بسیار کم است، مشتریان شما عقب نشینی می‌کنند.
    در صفحه “درباره ما” درمورد منابع درآمد خود و دلايل دريافت هزينه بابت خدماتي که مشتري را به خاطر آنها شارژ مي کنيد، صحبت نمائيد. به یاد داشته باشید که به جای صحبت از قیمت‌ها از ارزش خدمات و محصولات خود صحبت کنید. ( قابل توجه بعضي هاستينگ كارهايي كه خيلي ارزون ميدن )

    مدت فعالیت آنها چقدر است؟
    مردم غالبا به دو گزینه ثبات و دوام به عنوان دو عامل تعیین کننده اعتماد نگاه می‌کنند. از آنجا که بیشتر شرکت‌های کوچک (به خصوص از نوع آن‌لاین) قدمت زیادی ندارند، انتظار تاریخچه‌ای طولانی برای ایجاد اعتماد کاری، مشکل است. اگر شما با چنین موردی روبه‌رو هستید، می‌توانید از تجربیات گذشته خود صحبت کنید. تجربه گذشته بیشتر صاحبان شرکت‌های کوچک، با فعالیت کنونی آنها ارتباط زیادی دارد. در صفحه “درباره ما” ضمن صحبت درباره این موضوع، ارتباط و دليل سود رسانی آن به فعالیت کنونی خود را شرح دهید.

    چگونه از کيفيت کار آنها مطلع شوم؟
    بهترین راه برای این که به مشتریان بالقوه خود نشان دهید چه کار می‌توانید برای آنها انجام دهید، قرار دادن متن‌های تشکر از مشتریان خرسند شرکت است. بهترين حالت اين است که این پیام‌ها از جانب شرکت‌ها باشند تا بتوانند به شکلی دقیق، موقعیت و رضايت مشتری شما را مشخص کنند. برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است این پیام‌های قدردانی، آدرس تماس فرستنده را نيز مشخص کنند.
    معمولا نام و یک لینک به یک وب ‌سایت کافی است. فراهم کردن لیستی از مشتریان سابق و نوع فعالیت ارایه شده از جانب شما به آنها نیز موثر است. قبل از تهیه لیست نام مشتریان، از آنها اجازه این کار را بگیرید. بیشتر اوقات آنها از دادن این اجازه بسیار خوشحال می‌شوند به خصوص این‌که لینکی به وب ‌سایت آنها در سایت خود بگذارید.

    آیا آنها به انجمن‌های شغلی مرتبط هستند؟
    روش دیگر برای ایجاد اطمینان و اعتبار، وابسته بودن به انجمن ها، موسسات تجاری یا شغلی است. این موسسات غالبا به اعضا خود اجازه استفاده از لوگوی موسسه را می‌دهند. به عنوان مثال، وب ‌سایت یک تعمیرگاه اتومبیل می‌تواند از علامت يک شرکت بزرگ توليد خودرو استفاده کند و به این وسیله بر در اختيار داشتن مکانیک‌هایی آموزش دیده تاکید کند. به طور مشابه، یک وب‌ سایت مشاوره شغلی نیز می‌تواند لوگوی انجمن مدیریت و یک آژانس معاملات ملکی، لوگوی انجمن صنفي معاملات ملکی را به کار برد. از این انجمن‌ها به نفع خود در صفحه “درباره ما” بهره بگیرید. ( اين هم مي تونه براي نمايندگي هاي هاستينگ اعمال بشه )

    آیا می‌توانم در مورد سپردن اطلاعات محرمانه خود به آنها اعتماد کنم؟
    مردم درباره اطلاعات شخصی خود، به خصوص در دنياي برخط، بسیار محتاط هستند. شما باید از یک سری سیاست‌های حفظ و محرميت اطلاعات استفاده کرده، آن را به وضوح در وب ‌سایت خود نشان دهید، همچنین باید لینک آن را در صفحه “درباره ما” و همچنین صفحه اصلی قرار دهید. این مورد به تنهایی ممکن است تاثير های مثبتي را بین مشتریان احتمالی که به جای انتخاب محلی دیگر، خرید از شما را انتخاب می‌کنند بگذارد.

    برخی جزییات اجرایی
    اگر اطلاعات صفحه “درباره ما” ضمن اشغال فضایی زیاد، متن شما را طولانی می‌کند، می‌توانید آن را در صفحه‌های مختلف تقسیم کنید. در این صورت به جای یک صفحه، یک بخش “درباره ما” خواهید داشت. در صورت انجام این کار، منوی کوچکی حاوی گزینه‌های مختص بخش “درباره ما” تهیه کنید. لینک‌های این منو را می‌توانید اینگونه بنامید: کارمندان ما، فعالیت ما، نمونه کارهاي ما، مشتریان ما و غيره.
    بهترین مکان برای قرار دادن این بخش، یک ستون در سمت راست يا چپ صفحه، با توجه به انگليسي يا فارسي بودن صفحه است. همچنين در صفحه اصلی، لینکی را به صفحه “درباره ما” قرار دهید. لازم نیست این لینک حتما در مشخص‌ترین مکان یا در منوی اصلی وب سايت شما باشد، فقط کافی است قابل رویت و دردسترس باشد.

    خلاصه
    تشخیص خوب بودن و حسن شهرت شرکت ‌ها در اینترنت کار سختی است. یک راه برای کمک به مشتریان احتمالی برای اعتماد به شغل شما، داشتن یک صفحه “درباره ما” خوب است. این صفحه باید به بیشتر سوالات احتمالی که مشتری ها از خودشان در مورد اعتماد یا عدم اعتماد به شرکت شما مي پرسند، پاسخ دهد. این صفحه باید از طریق یک لینک در صفحه اصلی به راحتی در دسترس باشد.
    ویرایش توسط amrdata : February 5th, 2011 در ساعت 10:13 دلیل: ويرايش مقاله

  8. #47
    عضو انجمن Iman.r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    Karaj
    نوشته ها
    132
    تشکر تشکر کرده 
    49
    تشکر تشکر شده 
    274
    تشکر شده در
    99 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    عالی بود, ممنون
    خود من وقتی بخوام از یه جا خرید کنم اول به مشتریاشون توجه میکنم

  9. #48
    عضو جدید amrdata آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    محل سکونت
    اينترنت
    نوشته ها
    48
    تشکر تشکر کرده 
    28
    تشکر تشکر شده 
    55
    تشکر شده در
    43 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    خواهش مي كنم

    رعايت تمامي مواردي كه تو مقاله هست تو سايت هاستينگ ضروريه

    به عنوان مثال خيلي از سايت هاي هاستينگ هستند كه شركت ثبت شدن ولي شماره ثبت و آدرس شركت خودشونو قرار نميدن

    بقيه دوستان هم نظر بديد

    ممنون

  10. #49
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    263
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    271
    تشکر شده در
    218 پست

    پیش فرض پاسخ : راه كارهاي افزايش فروش در بازار هاستينگ

    مواردی که ذکر کرد دوستان همش درست
    اما وقتی فروشی نداشته باشیم طراحی ، پشتیبانی ، کیفیت ، رفتار و ... به چه دردی میخوره
    مهم مشتری اولیه هست که باید به نحوی بیاریم به سمت سایت بعدا مواردی که گفته شده را در نظر بگیریم
    بهترین روش برای فروش به ترتیب زیر هست به نظر من و خودم استفاده میکنم و نتیجه داده
    سئو و بهینه سازی > قیمت مناسب > مشتری مداری > کیفیت > تبلیغات تصویری

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: December 18th, 2014, 21:57
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 7th, 2013, 04:34
  3. قالب وردپرس براي هاستينگ
    توسط shazo در انجمن Wordpress
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: April 24th, 2012, 21:12
  4. نمايندگي هاستينگ و هاستينگ واقعي
    توسط hecatompylos.ir در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: November 7th, 2010, 13:59
  5. بهترين قالب هاستينگ ؟
    توسط web-ha در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: July 2nd, 2010, 03:30

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •