الان که دارم این پست رو میزارم لبخندی بر لب دارم چون نحوه ی پاسخگویی شما به انتقادات و شکایات مشتریانتان آنقدر ناشیانه و جبهه گیرانه است که دیگه بنده لزومی نمی بینم که این بحث بچه گانه رو با شما ادامه بدم .
دوستان زیادی در این انجمن هستند که تجربه شان در امر سرویس دهی بسیار بیشتر از بنده و شماست و واقعا قصد نصیحت کردن شما رو ندارم (لطفا مثل پست قبلی برداشت اشتباه نفرمایید) ولی یک پیشنهاد دوستانه بهتون میکنم : در مشتری داری و روابط اجتماعیتون با دیگران بیشتر شکیبا باشید و پخته تر عمل کنید .

هرچند که دیرکرد و کنسل کردن سفارش توسط شما باعث بروز مشکلات و خسارتی نیز به بنده شد ولی بهرحال امیدوارم موفق و سلامت باشید و مشکل پیش آمده , تجربه و باعث تلاش بیشتر شما برای ارایه سرویس بهتر به هموطنان عزیز بشه .

در پست های بنده هیچ جمله ای از کلاه برداری ذکر نشده ( لطفا با کلمات باری نکنید) .