نقل قول نوشته اصلی توسط novinvps.com نمایش پست ها
سلام
بنده به خاطر بارندگی اخیر کشور اینترنتمون همچنان قطع هستش و لازم دونستم جواب قاطع شمارو بدم
1- سفارش شما وقتی به دست ما رسید که ما ایپی تمام کردیم و دیتاسنتر در دادن ایپی ها کم لطفی کرده و کمی دیر ایپی به ما داده
2- ماموریت بودن یکی از نصاب های ویندوز و تعداد بالای سفارشات دریافتی در طول روز های اخیر
3- مبلغ شما برگشت داده میشه پس لطفا بحث اعتبار و ... رو نکشید وسط ، شما تنها مشتری ما نیستید و نخواهید بود 12 تومان چیزی نیست که بخوایم برگشت ندیم ، توی تیکت برای شما واریز خواهد شد
[/B]
دلایلی از قبیل دلایل بالا واقعا غیر منطقی و در بعضی مواقع خنده دار نیز هستند!
اگر مشکلی با دیتاسنتر یا .. دارید میتونید حداقل جواب مشتری رو بدید و این جوابی که اینجا داید رو تو چندین تیکت ارسالی بدید!!!
جالب تر اینجاست که ایشون در انجمن بسیار مودب و شکیبا هستند ولی خدا نکنه که یه مشتری انتقادی از ایشون بکنه :

جواب تیکت بنده بعد از تماس های فراوان :

سلام
مبلغ شما برگشت داده میشه
فقط یادتون باشه 12 تومن چیزی نیست که ما بخواید مارو نا معتبر بخونید و اراجیفی تو انجمن مطرح کنید
من سفارشتونو کنسل می کنم
موفق باشید
----------------------------------------------
شناسه درخواست : #431894
موضوع : Invoice #390
وضعیت : نگه داشته شده
بگفته ی دوستمون ۱۲ تومن چیزی نیست ولی بها دادن به مشتری و احترام متقابل در کنار پاسخگویی در قبال مسولیتی که قبول می کنید مهمه ( بسیار مهمه) ...
هم بنده و هم اکثر دوستانی که در این انجمن هستند همه دانش و تجربه کافی برای راه اندازی و نگهداری این سرویس های ساده رو دارند .
امیدوارم که تجربه ی بیشتری در سرویس دهی پیدا کنید و مشتری مداری و هم در راس کارتون قرار بدید .

با سپاس ...