
نوشته اصلی توسط
mohs3n
دلایلی از قبیل دلایل بالا واقعا غیر منطقی و در بعضی مواقع خنده دار نیز هستند!
اگر مشکلی با دیتاسنتر یا .. دارید میتونید حداقل جواب مشتری رو بدید و این جوابی که اینجا داید رو تو چندین تیکت ارسالی بدید!!!
جالب تر اینجاست که ایشون در انجمن بسیار مودب و شکیبا هستند ولی خدا نکنه که یه مشتری انتقادی از ایشون بکنه :
جواب تیکت بنده بعد از تماس های فراوان :
بگفته ی دوستمون ۱۲ تومن چیزی نیست ولی بها دادن به مشتری و احترام متقابل در کنار پاسخگویی در قبال مسولیتی که قبول می کنید مهمه ( بسیار مهمه) ...
هم بنده و هم اکثر دوستانی که در این انجمن هستند همه دانش و تجربه کافی برای راه اندازی و نگهداری این سرویس های ساده رو دارند .
امیدوارم که تجربه ی بیشتری در سرویس دهی پیدا کنید و مشتری مداری و هم در راس کارتون قرار بدید .
با سپاس ...