نقل قول نوشته اصلی توسط it-net نمایش پست ها
فکر زیاد هم نیاز نیستمن خودم حدود 3 ساله از این سیستم استفاده می کنم که عالیه.
مثلا قرار باشه آپدیتی بیاد تویه پنل مدیریت براتون پیغام میزان.

************************

فقط اینجا موندم تویه بخش پشتیبانی یه قسمت داره برای باز کردن تاپیک پشتیبانی یا بستنش » (بخش ولی جایی برای ساختن بخش نداره؟
و سطح دسترسی که زدین نمیشه اعمال کرد؟ فقط نماینده و کاربر داره؟
و اینکه کاش قسمتی تعبیه میشد برای کم کردن درصد فقط مخصوص نماینده ها که درصدی تعیین میشد که بدون کد تخفیف از حساب نماینده کم کنه.

توی نسخه ای که هم اکنون است امکان ایجاد بخش وجود داره, لطفاً با من تماس بگیرید تا توضیحات بیشتری بهتون بدم. بنده نماینده تهران سیکما هستم.
این امکان ایجاد بخش های متفاوت وجود داره.
از نظر اینکه افراد مختلف جواب بدهند فقط با همان شناسه و رمز مدیریت اصلی رو باید داشته باشند.
سیکما 1.7.9 که در حال حاضر است و امکانات خاص خودشو داره که تا امروز هم پاسخگو بوده ان شا الله نسخه سه بیاد امکانات متفاوتی اضاف میشه.

موفق باشید