-
February 16th, 2023, 13:10
#1
عضو انجمن
اگه سایتمشتری قطع شد: (کاربردی ترین پاسخ)
عرض سلام و احترام خدمات برنامهنویسان محترم. متاسفانه اینروزها ارایهدهنده ها با پیچیدگی های خیلی زیادی روبرو شدن. با انواع و اقسام کانفیگ های مختلف باتوجه به نیازهای مختلف هر برنامهنویس روبرو هستن. با محدودیتهایی که از طرف دیتاسنتر، روزانه آپدیت میشن، روبرو هستن. باید به هر برنامهنویس و مشتری جدیدشون کمک کنن که بتونن به هر نحوی شده، تحریمهارو دور بزنن. ممکن هستش که هر سرویسی باتوجه به این مشکلات، موقتا از دسترس خارج بشه.
ماکه برنامه نویس هستیم، میتونیم متوجه اشکال از سمت ارایهدهنده بشیم. ولی به مشتریانمون که اغلب دانشی درمورد سطوح پایینتر سرویسشون، اطلاع ندارن، چی بگیم تو این شرایط که بهتر باشه؟
باورکنید یکی از قانعترین جوابهایی که برای مشتریانما در جامعه ایجاد شده، عبارت سیستمقطعه هستش.
لطفا هرموقع مشتری با شما تماس گرفت که سایتش دانشده، من از شما خواهش میکنم بجای اینکه از ارایهدهنده انتقاد کنید که مشکل از سمت فلانهاستینگ هستش، فقط و فقط بهشون بگید که سیستم فعلا قطع هستش. باورکنید با این جمله هم مشتری متوجه میشه که مشکل از سمت شما نیست و کاملا قانع هستش که این شرایط حتی برای بانک ها و بزرگترین سازمان های کشور هم اتفاق میفته.
قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)
-
تعداد تشکر ها ازdemonvictor به دلیل پست مفید
-
February 16th, 2023 13:10
# ADS
-
February 16th, 2023, 14:44
#2
عضو انجمن
پاسخ : اگه سایتمشتری قطع شد: (کاربردی ترین پاسخ)

نوشته اصلی توسط
demonvictor
عرض سلام و احترام خدمات برنامهنویسان محترم. متاسفانه اینروزها ارایهدهنده ها با پیچیدگی های خیلی زیادی روبرو شدن. با انواع و اقسام کانفیگ های مختلف باتوجه به نیازهای مختلف هر برنامهنویس روبرو هستن. با محدودیتهایی که از طرف دیتاسنتر، روزانه آپدیت میشن، روبرو هستن. باید به هر برنامهنویس و مشتری جدیدشون کمک کنن که بتونن به هر نحوی شده، تحریمهارو دور بزنن. ممکن هستش که هر سرویسی باتوجه به این مشکلات، موقتا از دسترس خارج بشه.
ماکه برنامه نویس هستیم، میتونیم متوجه اشکال از سمت ارایهدهنده بشیم. ولی به مشتریانمون که اغلب دانشی درمورد سطوح پایینتر سرویسشون، اطلاع ندارن، چی بگیم تو این شرایط که بهتر باشه؟
باورکنید یکی از قانعترین جوابهایی که برای مشتریانما در جامعه ایجاد شده، عبارت سیستمقطعه هستش.
لطفا هرموقع مشتری با شما تماس گرفت که سایتش دانشده، من از شما خواهش میکنم بجای اینکه از ارایهدهنده انتقاد کنید که مشکل از سمت فلانهاستینگ هستش، فقط و فقط بهشون بگید که سیستم فعلا قطع هستش. باورکنید با این جمله هم مشتری متوجه میشه که مشکل از سمت شما نیست و کاملا قانع هستش که این شرایط حتی برای بانک ها و بزرگترین سازمان های کشور هم اتفاق میفته.
بنده با شما موافقم
در اکثر اوقات چه سوال چه راهنمایی و چه مشکلات
یک جواب قانع کننده ( جواب داده بشه) میتونه خیلی از مشکلات رو حل کنه ولی متاسفانه برای همه اینطور نیست
-
-
February 16th, 2023, 19:05
#3
عضو انجمن
پاسخ : اگه سایتمشتری قطع شد: (کاربردی ترین پاسخ)

نوشته اصلی توسط
demonvictor
عرض سلام و احترام خدمات برنامهنویسان محترم. متاسفانه اینروزها ارایهدهنده ها با پیچیدگی های خیلی زیادی روبرو شدن. با انواع و اقسام کانفیگ های مختلف باتوجه به نیازهای مختلف هر برنامهنویس روبرو هستن. با محدودیتهایی که از طرف دیتاسنتر، روزانه آپدیت میشن، روبرو هستن. باید به هر برنامهنویس و مشتری جدیدشون کمک کنن که بتونن به هر نحوی شده، تحریمهارو دور بزنن. ممکن هستش که هر سرویسی باتوجه به این مشکلات، موقتا از دسترس خارج بشه.
ماکه برنامه نویس هستیم، میتونیم متوجه اشکال از سمت ارایهدهنده بشیم. ولی به مشتریانمون که اغلب دانشی درمورد سطوح پایینتر سرویسشون، اطلاع ندارن، چی بگیم تو این شرایط که بهتر باشه؟
باورکنید یکی از قانعترین جوابهایی که برای مشتریانما در جامعه ایجاد شده، عبارت سیستمقطعه هستش.
لطفا هرموقع مشتری با شما تماس گرفت که سایتش دانشده، من از شما خواهش میکنم بجای اینکه از ارایهدهنده انتقاد کنید که مشکل از سمت فلانهاستینگ هستش، فقط و فقط بهشون بگید که سیستم فعلا قطع هستش. باورکنید با این جمله هم مشتری متوجه میشه که مشکل از سمت شما نیست و کاملا قانع هستش که این شرایط حتی برای بانک ها و بزرگترین سازمان های کشور هم اتفاق میفته.
انشالله که فرهنگ سازی بشه
-
-
February 16th, 2023, 20:37
#4
پاسخ : اگه سایتمشتری قطع شد: (کاربردی ترین پاسخ)
اینی که شما میگین درسته
ولی خب بعضی از همکارا با بازاریابی اشتباه خودشونو توی دردسر میندازن
مثال
هنگام فروش سرویس تضمین میدن که بله اقا سرویس ما مثل بقیه نیست و به هیچ وجه قطع نمیشه !
مشتری هم موقع قطعی شاکی میشه
قبل از فروش این توقع رو در ذهن مشتری ایجاد میکنن بعد خودشون توی دردسر میوفتن
-
-
February 16th, 2023, 21:37
#5
عضو جدید
پاسخ : اگه سایتمشتری قطع شد: (کاربردی ترین پاسخ)

نوشته اصلی توسط
demonvictor
عرض سلام و احترام خدمات برنامهنویسان محترم. متاسفانه اینروزها ارایهدهنده ها با پیچیدگی های خیلی زیادی روبرو شدن. با انواع و اقسام کانفیگ های مختلف باتوجه به نیازهای مختلف هر برنامهنویس روبرو هستن. با محدودیتهایی که از طرف دیتاسنتر، روزانه آپدیت میشن، روبرو هستن. باید به هر برنامهنویس و مشتری جدیدشون کمک کنن که بتونن به هر نحوی شده، تحریمهارو دور بزنن. ممکن هستش که هر سرویسی باتوجه به این مشکلات، موقتا از دسترس خارج بشه.
ماکه برنامه نویس هستیم، میتونیم متوجه اشکال از سمت ارایهدهنده بشیم. ولی به مشتریانمون که اغلب دانشی درمورد سطوح پایینتر سرویسشون، اطلاع ندارن، چی بگیم تو این شرایط که بهتر باشه؟
باورکنید یکی از قانعترین جوابهایی که برای مشتریانما در جامعه ایجاد شده، عبارت سیستمقطعه هستش.
لطفا هرموقع مشتری با شما تماس گرفت که سایتش دانشده، من از شما خواهش میکنم بجای اینکه از ارایهدهنده انتقاد کنید که مشکل از سمت فلانهاستینگ هستش، فقط و فقط بهشون بگید که سیستم فعلا قطع هستش. باورکنید با این جمله هم مشتری متوجه میشه که مشکل از سمت شما نیست و کاملا قانع هستش که این شرایط حتی برای بانک ها و بزرگترین سازمان های کشور هم اتفاق میفته.
سلام
بسیار ایده هوشمندانه ای گفتید
بجای اینکه بخوایم با کلی توضیح و اصطلاح بگیم اینجوری شده
سیستم قطع شده
بقول این دوستمون بعضی از همکاران هم با دادن تنظیم که سرویس ما اوکیه و اینجوری نیست خودشون به دردسر میندازند
بخصوص تانل ها ! که هیچ تظمینی ندارند
-
تعداد تشکر ها از tm.fard به دلیل پست مفید