نقل قول نوشته اصلی توسط mantisweb نمایش پست ها
سلام
چون سرویس جدید شما فعلا شروع نشده پس نباید هزینه ای هم بابتش دریافت کنن اما اگر یک روز از تمدید سرویس گذشته باشه معمولا عودت نمیدن
در کل بستگی به قوانین و البته معرفت طرف داره
در مورد پشتیبانی هم حق با شماست مخصوصا اینکه مد شده همه توی سایت مینویسن پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته!

ولی در کل سعی کنید با هم توافق کنید به شکایت و این داستانا کشیده بشه هر دو طرف ضرر میکنید
امروز سرویس وقتش تموم میشد من دیروز تیکت دادم لغو کنننه بابا من خیلی راضی بودم
البته چوخ خیلی استفاده نداشتم فک میکردم مث قبله همه چی
بعد دیدم نه این همون هاستینگ نیست واقعا اون نیست

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط ghasemy50 نمایش پست ها
درسته، البته بنده نگفتم بی صاحب هست فضای مجازی ولی پیگیری و به نتیجه رسوندن معمولا چند برابر اونچه از دست دادین هزینه داره و متاسفانه به همین دلیل معمولا همه بی خیال میشن. وگرنه اگه شکایت اسون باشه که خیلی خوب میشه همه حقشونو میگیرن.
صد در صد توافق مابین خیلی بهتر از شکایت بازیه..
اما قبول ندارم دردسر داره و چند برابر هزینه شکایته..
ولی در کل فرهنگ سازی صفره

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط gharibion نمایش پست ها
با سلام،

شما اگر از سرویس ناراضی بوده اید چرا تمدید کردید؟ قوانین بازگشت وجه معمولا برای خرید اولیه است.
بالا هم گفتم چون فک میکردم مثل یک سال قبله
بعدش هم گفتم من یک هفته مونده پولو زدم
و امروز سرویس تازه تموم میشه و من دیروز تیکت لغو سرویس رو زدم
با پروووویی هر چه‌تمام هم جواب تیکت ها رو نمیدن!!!!!!