نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrdadghasemi نمایش پست ها
سلام من حدود4 ساله که از این شرکت سرویس نمایندگی ویندوز دارم ، باید بگم که که اوایل خوب بود ولی بعدا افتضاح شد تا این قطعی بزرگ رخ داد . حدود 10 روز هست سرور و سایت های ما قطع هست و تنها پاسخی که میشنوسم به ترتیب اینه : 1 - مشکل در سرور به وجود آمده - 2 - حمله سایبری شده - 3 - سرور در حال انتقال به سرورهای جدید و ... .
میگفتند که پلن های نمایندگی ها با اولویت بالاتری داره انتقال پیدا مکنه ( جدا از این بحص که بر چه پارامتری و چرا باید اولویت بندی بشه ) ولی هنوز سایت های ما در دسترس قرار نگرفته - این که میگند سایت های که مهم تر هست را ما زودتر انتقال میدیم من بابات این مضووع هم تیکت زدم و پاسخی که دادن اینه چون به صورت اتوماتیک داره انتقال پیدا میکنه امکان انتقال تکی و دستی وجود نداره . ما تو این مدت خیلی از مشتری هامون را از دست دادیم و دو تا قرارداد هامون هم تو این شرایط اقتصادی لغو شد . جواب گو این همه بی نظمی و بی برنامه گی کی هست رو من نمیدونم فقط میدونم که کیفیتشون افتضاح شده و پاسخ های درست و فنی هم نمیدن فقط آدم را منتظر میزارند .
مورد اولویت دهی به سایت ها متعلق به نمایندگی نیست چون نمی توانیم تک سایت از یک نمایندگی را در دسترس قرار دهیم و باید کل نمایندگی منتقل شود به همین دلیل ما نمایندگی ها را در ابتدا با اولویت بیشتری نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کردیم

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط mfarhad نمایش پست ها
ضمنا تکلیف داده هایی که احتمالا طی این حمله سایبری سرقت شده چه می شود ؟
تمامی اطلاعات مشتریان ما روی دیتابیس های سرور ذخیره شده بود . اگر فاش شوند شما پاسخ گو خواهید بود ؟
موردی بابت اطلاعات کاربران رخ نداده ولی به کاربران اعلام می کنیم برای اطمینان رمز عبور دیتابیس های خود را پس از در دسترس قرار گرفتند تغییر دهند ، شما هم همین اقدام را لطفا انجام دهید