خب خبر جدید اینکه امروز از شماره ناشناس با من تماس گرفتن و مشکلات رو دوباره تلفنی جویا شدن و در نهایت گفت من الان نامه میزنم چون مشکل شما پهنای باند بوده تا پیگیری بشه ...
امیدوارم که پیگیری بشه
حالا یه سوال : به فرض پیگیری شد اینا چیکار میکنن ؟ چون بسته ها ظاهراً نامحدوده اما ترافیک داره و 30 روز تایم اینا میان ترافیک اضافی به من میدن ؟ یا فقط تعداد روزهارو زیاد میکنن ؟ یا مبلغ به پنل اضافه میکنن ؟





 
			
			 
  
  پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir
 پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir
				 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول