سلام دوستان
اگر در منطقه 11 تهران از سرویس td-lte ایرانسل استفاده میکنید لطفا در این تاپیک شرکت کنید
در حال حاضر مشکل قطعی دارید؟ چراغ های مودم روشن میشه؟
در چند ماه گذشته چطور؟
چند ماهی میشه که قطعی های خیلی خیلی زیادی داشت در این منطقه
دو هفته روز اخیر هم تقریبا به طور کامل قطع بوده به جز چند روز
درود، بهترین کار تماس با پشتیبانی ایرانسله شاید دکل در منطقه شما دچار مشکل باشه، من بدلیل مسائل قرنطینه چند روزه کلاً از شهر و آدمها دورم و تو این منطقه جنگلی همین الان سرعت 6 تا 8 mb در حال دانلودم
درود، بهترین کار تماس با پشتیبانی ایرانسله شاید دکل در منطقه شما دچار مشکل باشه، من بدلیل مسائل قرنطینه چند روزه کلاً از شهر و آدمها دورم و تو این منطقه جنگلی همین الان سرعت 6 تا 8 mb در حال دانلودم
سلام
چندین بار تماس گرفتم یا میگن بررسی میشه یا میگن پوشش ضعیف هست
در صورتی که قبلا اینطوری نبود ولی چند ماهی هست که با اصلا وصل نمیشه یا قطعی خیلی خیلی زیاد هست
سلام
چندین بار تماس گرفتم یا میگن بررسی میشه یا میگن پوشش ضعیف هست
در صورتی که قبلا اینطوری نبود ولی چند ماهی هست که با اصلا وصل نمیشه یا قطعی خیلی خیلی زیاد هست
لطفا پینگ رو چک کنید. چند ماه قبل پینگ من به شدت افت کرده بود. با تماس با پشتیبانی بعد از یک هفته درست شد.
این کاهش سرعت رو تو دانلود هم دارید یا فقط باز کردن صفحاته؟
لطفا پینگ رو چک کنید. چند ماه قبل پینگ من به شدت افت کرده بود. با تماس با پشتیبانی بعد از یک هفته درست شد.
این کاهش سرعت رو تو دانلود هم دارید یا فقط باز کردن صفحاته؟
کاهش سرعت ندارم. اصلا وصل نمیشه! یا اگر وصل بشه معمولا هر چند دقیقه قطع میشه
- - - Updated - - -
نوشته اصلی توسط مینا-صیفی
بنظرم بجای td lte گران ( که البته خیلی جاه ها یا ضعیفه یا کلا پوشش نداره )
مودم 4g میگرفتید انتن دهی بهتری داره و خیلی ها راضی هستند
کاهش سرعت ندارم. اصلا وصل نمیشه! یا اگر وصل بشه معمولا هر چند دقیقه قطع میشه
پیشنهاد میکنم مودم رو با خودتون به محل کار یا منطقه ای دیگه از تهران ببرید و ببینید وصل میشه و همه چیز اوکیه یا نه. اگر مشکل دار بود باز یعنی از مودمتونه نه دکل و ...
پیشنهاد میکنم مودم رو با خودتون به محل کار یا منطقه ای دیگه از تهران ببرید و ببینید وصل میشه و همه چیز اوکیه یا نه. اگر مشکل دار بود باز یعنی از مودمتونه نه دکل و ...
قبلا مودم رو تست کردم مشکلی نداشته
فعلا هم که به خاطر قرنطینه نمیتونم جایی برم و دوباره تست کنم
مجددا دارم از طریق ایرانسل پیگیری میکنم. ارجاع دادن به بخش شبکه برای پیگیری بیشتر. فعلا منتظر میمونم