با سلام
دوست من تا جایی که من متوجه شدم شما آقای رسول فلکی مقدم (GOLD TEAM) هستید. البته با توجه به تعداد روز های برگشت وجهی که 10 دقیقه قبل از اینکه اینجا پست بزارید ، در طی تیکت اعلام کرده بودید ، متوجه شدم که شما چه شخصی هستید.
خوب ما که توضیح دادیم ، جالب اینکه الان که داشتم بررسی می کردم حتی سرویستون رو هم ساسپند نکردیم ، هر چه فرمودید در طی تیکت یا توضیح دادیم و یا اطلاعت امر شد. اگر قرار بر این بود که شما یکبار اینجا اعلام حضور بکنید، دیگه نیازی به تیکت زدن نبود !
قسمت اول حرف هاتون که در مورد کیفیت سرویس ما هست، هر چند به
هیچ عنوان قابل استناد نیست (دلیلش رو هم در طی همان تیکت توضیح دادیم و مدارک لازم رو هم مثل شما که برای اثبات حرفتون ارائه کرده بودید ، ارائه کردیم) ولی به عنوان یک
انتقاد قابل قبول هست و از این بابت از شما متشکرم
اما چیزی که ظاهرا شما از همون ابتدا نمی خواستید قبول بکنید قسمت برگشت وجه یا همان قسمت دوم حرفتون هست! که با وجود اینکه خود شما در طی خرید سرویس با آگاهی کامل تیک "قوانین را قبول دارم" را زدید ، نیازی نمی بینید که قسمتی که شما دوست ندارید ولی با اینحال قبول کردید رو اجرا بکنیم.
طی قوانین این مورد به وضوح برای افرادی مثل شما توضیح داده شده است. چندین بار هم البته در طی تیکت توضیح داده شد الان هم ظاهرا نیاز به توضیح در این تاپیک هست ! اگر لازم باشه شماره تلفن و ادرس پستی بدید تا کتبا خدمتتون نامه نوشته بشه و یا تماس تلفنی به شکل صوتی زده بشه تا باز هم توضیحات ارائه بشه.
ولی واقعا مورد چندان سختی برای درک نیست ! قانون برگشت وجه در همان قوانینی که شما قبول کردید به وضوح امده است (در زیر نیز نقل و قول می شود). لینک قوانین هم از طریق زیر قابل دسترس هست.
https://niracloud.com/tos/
حتی در مورد روزهای کاری و ... نیز توضیح داده شده است. من واقعا متوجه نمی شم ، چه چیزی برای شما غیرقابل درک هست که با وجود چندین بار توضیح ، نقل و قول و .... باز هم در برابر درک این موضوع ساده مقاومت می کنید و در برخی اوقات مثل الان در حال افترا زدن هستید !