نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

موضوع: شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali0000 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    سرویس 16mb مخابرات دارم الان حدود 60 روزه مخصوصا این ماه اخیر سرعت در حد Dial up بارها با سامانه 2020 یا درخواستهای پشتیبانی اصلاً نتیجه نداد خلاصه مطلب شکایت بلندبالایی از مشکلات در سامانه فوق تنظیم کردم و کد رهگیری و تایید فرستاد، به نظرتون پیگیری میشه ؟ تجربه چنین اتفاقی رو داشتید که سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات پاسخی بده یا اقدامی انجام بده ؟

    سرعت کم هست ولی نه اونقدر
    خیلی راحت میشه بدون قطعی ویدئو 720 از یوتوب دید ...

    ببین مشکل از مودم و سیما نیست ؟

    مثلا اینا تجربه خود منه

    ممکنه آب رفته باشه تو پریز تو حیاط یا سیما و این نویز شدید میندازه رو خط
    یا مثلا یه پفیوزی سه خونه اونطرف تر ما کابل اصلی برق خونشو جابجا کرده بود انداخته بود جفت کابل تلفن ما شیش ماه تموم ریده بود تو سرعت تا بلخره کشفش کردیم



    اینم ببین :
    https://www.zoomit.ir/2017/2/15/1524...e-attenuation/




    SNR و line attenuation چیست و چه تاثیری بر سرعت ADSL دارد؟

    توضیح DSL Noise margin / SNR

    نویز (دسی‌بل) در ارتباطات به معنای ترکیبی از دخالت ناخواسته‌ی سیگنال‌های منبع است، مانند تداخل، دخالت فرکانس‌های رادیویی، اعوجاج و غیره است.

    SNR یا Signal-to-noise ratio نسبت سیگنال به نویز، یعنی نسبت سیگنال (اطلاعات اصلی) و نویز پس‌زمینه (سیگنال‌های ناخواسته) است:
    SNR = signal / noise


    • SNR زیر ۶ دسی‌بل بسیار بد است و مشکلات همگام کردن به وجود آورد.
    • ۷ تا ۱۰ دسی‌بل خوب به نظر می‌رسد، اما زیاد مناسب نیست.
    • ۱۱ تا ۲۰ دسی‌بل خوب است، اما ممکن است مشکلات همگام کردن به وجود آورد.
    • ۲۰ تا ۲۸ دسی‌بل بسیار خوب است.
    • ۲۹ دسی‌بل یا بالاتر بسیار عالی است.
    • برخی اوقات SNR margin نیز به‌صورت SNR نوشته می‌شود.

    SNR margin یا noise margin تفاوت بین SNR حقیقی و حداقل SNR است که برای همگام‌سازی سرعت به آن نیاز دارید. واحد آن نیز دسی‌بل است. SNR margin عموما به‌اشتباه به جای SNR به کار گرفته می‌شود. برخی روترهای NAT عبارت SNR margin را به‌صورت SNR می‌نویسند.

  2. تعداد تشکر ها از be099 به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن ali0000 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2013
    محل سکونت
    IR
    نوشته ها
    245
    تشکر تشکر کرده 
    788
    تشکر تشکر شده 
    781
    تشکر شده در
    483 پست

    پیش فرض پاسخ : شکایت از مخابرات سامانه 195.cra.ir

    نقل قول نوشته اصلی توسط be099 نمایش پست ها
    سرعت کم هست ولی نه اونقدر
    خیلی راحت میشه بدون قطعی ویدئو 720 از یوتوب دید ...

    ببین مشکل از مودم و سیما نیست ؟

    مثلا اینا تجربه خود منه

    ممکنه آب رفته باشه تو پریز تو حیاط یا سیما و این نویز شدید میندازه رو خط
    یا مثلا یه پفیوزی سه خونه اونطرف تر ما کابل اصلی برق خونشو جابجا کرده بود انداخته بود جفت کابل تلفن ما شیش ماه تموم ریده بود تو سرعت تا بلخره کشفش کردیم



    اینم ببین :
    https://www.zoomit.ir/2017/2/15/1524...e-attenuation/

    ممنون، ماجرای اینترنت من یه کتاب باید میشد خلاصه مطلب الان اینجوریه، اوایل قطعی زیاد بود گفتن سیم قدیمیه پارگی داره پریز مشکل داره تو دیوارا اتصالی داری و ... ، رفتم 50 تومن گذاشتم تو جیب کارگر مخابرات اونم رفت انبار کابل نو آورد از پست اصلی کابل نو کشید تا داخل خونه تحویلم داد منم نامردی نکردم دیوارو سوراخ کردم همون کابلو بدون اتصال به چیزی مستقیم دادمش داخل و سر سیم سوکت زدم متصل کردم به مودم در مجموع الان پشتیبانی مخابرات همون 2020 خودش جا میخوره میگه کیفیت خط محشره بقول خودشون 16mb برای همین باز میشه که کیفیت خط بالاس و من سفارش میدم اما بحث من الان این 200 تومن و 300 تومن پرداختیه طرف تو قرارداد کیفیت رو تضمین کرده و معادلش داره پول میگیره الان خلاف قرارداد 2 ماه یا 3 ماه سرویس بی کیفیت و غیر قابل استفاده تحویل داده پشتیبانیشم میگه بخدا خود منم از سرعت سرویس خودم شاکیم منظورم همون پیشتیبانی خودشونه ... اینقدر تیکت پشتیبانی زدم و اعتراض کردم طرف دیگه جوابی نداره فقط میاد میخونه تیکت رو میبنده !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Lovely Crazy نمایش پست ها
    یادمه یه بار توی سایتشون زدم که سرعتم پایینه از 2020 زنگ زدن گفتن برو توی سایت ورزش 3 وقتی ادرس رو زدی بگو ، ادرس رو زدم و گفتم زدم چند ثانیه بعدش که بالا اومد گفتم بهش ، گفت خوبه که سرعتت ، گفتم این سایت داخلیه مهم نیست من با اینترنت داخلی کاری ندارم ، گفت مشکلی نداره اینترنت شما قطع کردم

    پشتیبانی توی ایران معنی خاصی نداره اصلا :|
    درود، دقیقاً معلومه با روش اپراتوراشون آشنایی ، اما این حرفا به خورد من نمیره دیگه داستان حذف تلفن و نمیدونم نویزگیر و ... جدا کنید 10 دقیقه مودم خاموش و از این حرفا چون همون اولش میگم الان سیم از مخابرات صاف اومده متصل شده به مودم اما انصافاً این 2 ماه اخیر یه بلایی نازل شد به مخابرات چون قبلش در بدترین شرایط 2mb ثابت بود الان در حد 56k ، امروزم دیدم تو سایتشون زدن سرویس VDSL با مودم مخصوص با سرعت 50mb معلومه یه حرکتایی در حد کشوری دارن میزنن !
    You will reap what you plant in your minds farm

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •