در توضیح این مطلب:
بگذریم از اینکه شما زنگ زدید و تهدید کردید
اینکه شما پاسخ به تیکت و پشتیبانی رو مجزا میدونید فقط بازی با کلماته
شما انتظار دارید که من اول بیام سرور و هاست و دومینم رو از شما بخرم بعدش تحقیق کنم ببینم پشتیبانیتون چطوره؟
من اول میبینم که شما تیکت من رو کی جواب میدید و چطور جواب میدید که اگه زمانی مشکلی پیش اومد بدونم میتونم روی شما حساب کنم یا نه
من یه سوال قبل از خرید از شما داشتم و تیکت زدم و کی به من جواب دادید؟ 25 ساعت بعد
اینم اسکرین شاتش:
2020-03-31_165436.jpg
بعدم من اینجا کاری با وجهه کاری شما ندارم که خوبه یا بده یا میخواید خوب باشه یا بد؟ من از بقیه کاربران مشاوره خواستم و عکس بالا هم سند سوال و مشکلی که دربارش مشاوره خواستم
اصلا هم مشکلی ندارم که شکایت کنید. من یه سوالی رو از بقیه کاربران پرسیدم و از چیزی هم نمیترسم هرجا دوست داشته باشی میام و بازم همینارو میگم.
در ضمن اینجا یک انجمن تخصصی وب هاستینگ هست و به غیر من همشون حرفه ای هستن
اگه وجهتون براتون مهمه به نفعتونه که اینجا ادامه ندید و شکایتتون رو کنید .