نقل قول نوشته اصلی توسط amirizadi نمایش پست ها
بیمه در صورتی هست که بسته بندی خراب شده باشد نه اینکه کالای خراب قرار بدن داخل جعبه و مسئولیت را به پست واگذار کنند

اعلام کنید که بسته بندی پست کاملا سالم بوده اما قطعه خریداری شده دچار ایراد میباشد
وقتی تمامی موارد را کامل توصیح دادید به کارشناس اینماد ارسال کنید و از بحث و جدل بیخود با فروشنده پرهیز کنید

تصمیم نهایی با کارشناس اینماد و در نهایت ارجاع به مراجع ذیربط هست
مساله دقیقا همین هست که جعبه این قدر سالم هست (در تصویر مشخص هست) که نمیشد خرابی محصول رو ازش متوجه شد، مورد دیگه اینکه من چطوری میتونم به بیمه اثبات کنم که این اتفاق در سیستم پست افتاده و قبلش نیوفتاده؟
لیون باید حداقل یه ضد ضربه دور محصولی به این حساسی می پیچید که اینقدر اسیب پذیر نباشه،
من همین رو توی اینماد برای کارشناس اینماد زدم،
نتیجه رو همینجا اعلام می کنم.