سلام
همین پشتیبانی که تو این انجمن دارن و اینقدر فعالن اگه همین فعالیت رو تو سایت خودشون داشتن کار به اینجا نمیرسید
میگن که بقیه فکر میکنن ما کلاهبرداربم ولی اینطوری نیستیم
چرا باید کاری کنید بقیه فکر کنن شما اینطوری هستین
شما یاد بگیر با مشتریی که زا سرویس دهی شما نارضی هست درست برخورد کنی
دوست عزیزم متاسفانه چون شما فرمودی که میخوایی شکایت کنی، این شما هستی که باید بری در منطقه ی ایشون. یعنی پاشی بری دقیقا تو منطقه ی قضای محکوم علیه.
درثانی، کل مبلغی که ایشون به شما پرداخت کرده انقدر ناچیز هستش که خودتم میدونی با این وضعیتی که سرویسش رو دادی حتی اگر هم حق با مشتری باشه بازم برای مشتری مقرون به صرفه نیستش که از شما شکایت کنه.
برای شما هم مقرون به صرفه نیستش که پاشی بری توی شهر ایشون و از ایشون شکایت کنی. چونکه مبلغ زیر بیست میلیون تومنه، شورای حل اختلافی میشه و اصلا به دادگاه پاتون باز نمیشه.
شورای حل اختلافم بررسی شواهدش این شکلی نیستش که تو بخایی توش مستند ارایه کنی.
این بنده خدا مشکلشو میگه، نهایتا هم ازش یه سوال میپرسن، میگن که از سرویسی که تحویل گرفتی راضی هستی؟ میگه نه. علتشو میپرسن. همین موارد رو بهشون میگه اوناهم به شما میگن که آقا سرویس شما این اشکالاتی که گفته شده رو داره. یه مقداری به اون بنده خدا میگن راه بیاد یه مقداری هم به شما میگن راه بیایین یه مبلغی رو بهشون برمیگردونین نهایتا کار تموم میشه.
پس حتی اگر بخایی پاشی بری شهر محکوم علیه که ادعای شرف کنی هم به لحاظ اقتصادی برات گرون تر از چیزی که عایدت میشه تموم میشه و همم اینکه اون بنده خدا هم به پولش نمیرسه.
بنظرم تو کار هاستینگ و مباحث فنی، چون مشتری زیاد اطلاعات و آگاهی بعضی اوغات نداره، باعث ناراضایتی میشه. که شما وقت بذار اطلاعات رو بهش بده. اگه همچنان نتونستی مورد رو حل کنی نهایتا بازگشت وجه بزن.
چون حداقل اون بنده خدا هم بتونه پول رو ازت بگیره بره از یه جای دیگه سرویسش رو تهیه کنه. الآن کارش لنگه. شما هم الآن تاپیک زده لج نکن. برو کارشو راه بنداز. چون پول گرفتی ازش. حالا فرض کن شکایت هم کرده. تو در ازای پولی که گرفتی باید سرویسشو بهش تحویل بدی. مطمعنا هم دادی. اما همچنان ببین چه چیزایی مد نظرشه اونارم بده. همچنان مسایل حقوقی رم اگر مایل بودی تجربه ی بدی نمیشه. میتونی انجام بدی. فقط فکر استارتر تاپیک هم بکن. پول بهت داده حالا سرویسی که تحویل گرفته جواب کارشو نداده.
بابا بشینین باهم صحبت کنین شاید اصلا اون نبده خدا خوب نتونسته سفارشش رو بهت توجیه کنه.
کادر فنی و پشتیبانی هم نداری برادر. این یه نقد درستی هستش. این نقد رو اصلاحش کن.
قدس مال ماست (من قولشو بت میدم)
با سلام
بارها بنده تذکر دادم که به خاطر چیزیایی که اثبات نشده، تاپیک کلاه برداری زده نشه
این موارد مصداق کلاه برداری نیست و با آبروی افراد و یا یک مجموعه (هر چند کوچک و تازه کار) بازی می شه
این دوست خوبمونم که تازه توی این موادی و فروش سرور و ... اومدند باید عرض کنم بهشون که شما که نماد اعتماد و یا ساماندهی ندارد، برای چی در پایین سایتتون عکس هاش را زدید؟
برای اینکه کاربر را گول بزنید؟
لطفا موارد گول زننده را برش دارید و سالم فعالیت کنید
سلام مجدد بنده هم داخل تلگرام خدمتون عرض کرده بودیم سایت به دلایل جابجایی مکان شرکت به مشکل برخورده کارای اولیه شما اعم از سرور و کانفیگ های اولیه صورت گرفته بود
نحوه بیان شما اشتباهه که به جای نوشتن پاسخ ندادن 3 روزه پشتیبانی تونل وب اومدید نوشتید کلاهبرداری عوامل سایت تونل وب ! با اینطوری نوشتن شما کل موضوع فرق میکنه
تنها شما نیستید خیلی هستن که لطف کردن منت سر ما گزاشتن 3 روز صبر کردن مشکل ما که حل شد سریعا همه کارارو انجام دادیم بقیه هم راضی هستن چرا کسی نیومده بگه من راضی نیستم چرا کسی نیومده تاپیک بزنه کلاهبرداری شده ! زمانی هم که پشتیبانی قطع بود باز روی سرور شما کانفیگ ها نصب میشد
- - - Updated - - -
عرایض شما رو بنده دقیق مطالعه کردم و صحیح میفرمایید مبلغ ناچیزی هستش مشکل دربازگشت وجه اینا نیست !
این اقا روز اول که خریداری کردند سرور نصف شب تحویل داده بهشون چند تا کانفیگ داشتن که 2 تاش در هنگام تحویل داده نصب و تحویل داده شد در 3 روزی هم که پشتیبانی سایت قطع بود نصب شد و یک مورد cisco مونده همه چیز تحویل داده به این اقا ولی دیگه بیاد بگه کلاهبرداری ...
- - - Updated - - -
قالب از شرکتی خریداری شده قبل این نماد نبود این قالب خریداری شده و در پایین سایت از اول قرار داشت این دوستان اجازه بده تاپیک نزنن ما هم وقت میکنم قالب رو اصلاح میکنیم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)