دوست عزیزم متاسفانه چون شما فرمودی که میخوایی شکایت کنی، این شما هستی که باید بری در منطقه ی ایشون. یعنی پاشی بری دقیقا تو منطقه ی قضای محکوم علیه.
درثانی، کل مبلغی که ایشون به شما پرداخت کرده انقدر ناچیز هستش که خودتم میدونی با این وضعیتی که سرویسش رو دادی حتی اگر هم حق با مشتری باشه بازم برای مشتری مقرون به صرفه نیستش که از شما شکایت کنه.
برای شما هم مقرون به صرفه نیستش که پاشی بری توی شهر ایشون و از ایشون شکایت کنی. چونکه مبلغ زیر بیست میلیون تومنه، شورای حل اختلافی میشه و اصلا به دادگاه پاتون باز نمیشه.
شورای حل اختلافم بررسی شواهدش این شکلی نیستش که تو بخایی توش مستند ارایه کنی.
این بنده خدا مشکلشو میگه، نهایتا هم ازش یه سوال میپرسن، میگن که از سرویسی که تحویل گرفتی راضی هستی؟ میگه نه. علتشو میپرسن. همین موارد رو بهشون میگه اوناهم به شما میگن که آقا سرویس شما این اشکالاتی که گفته شده رو داره. یه مقداری به اون بنده خدا میگن راه بیاد یه مقداری هم به شما میگن راه بیایین یه مبلغی رو بهشون برمیگردونین نهایتا کار تموم میشه.
پس حتی اگر بخایی پاشی بری شهر محکوم علیه که ادعای شرف کنی هم به لحاظ اقتصادی برات گرون تر از چیزی که عایدت میشه تموم میشه و همم اینکه اون بنده خدا هم به پولش نمیرسه.
بنظرم تو کار هاستینگ و مباحث فنی، چون مشتری زیاد اطلاعات و آگاهی بعضی اوغات نداره، باعث ناراضایتی میشه. که شما وقت بذار اطلاعات رو بهش بده. اگه همچنان نتونستی مورد رو حل کنی نهایتا بازگشت وجه بزن.
چون حداقل اون بنده خدا هم بتونه پول رو ازت بگیره بره از یه جای دیگه سرویسش رو تهیه کنه. الآن کارش لنگه. شما هم الآن تاپیک زده لج نکن. برو کارشو راه بنداز. چون پول گرفتی ازش. حالا فرض کن شکایت هم کرده. تو در ازای پولی که گرفتی باید سرویسشو بهش تحویل بدی. مطمعنا هم دادی. اما همچنان ببین چه چیزایی مد نظرشه اونارم بده. همچنان مسایل حقوقی رم اگر مایل بودی تجربه ی بدی نمیشه. میتونی انجام بدی. فقط فکر استارتر تاپیک هم بکن. پول بهت داده حالا سرویسی که تحویل گرفته جواب کارشو نداده.
بابا بشینین باهم صحبت کنین شاید اصلا اون نبده خدا خوب نتونسته سفارشش رو بهت توجیه کنه.
کادر فنی و پشتیبانی هم نداری برادر. این یه نقد درستی هستش. این نقد رو اصلاحش کن.