ما هیچ موردی رو بدون در نظر گرفتن قوانیمون انجام نمی دیم
1- در متن قوانین امده که باید منابع رو به شکل دقیق ارائه می کردیم که متاسفانه نشده.
2- در متن قوانین امده که در صورت عدم تطابق منابع باید از مشتری برای این مورد اجازه گرفته شود و مشتری باید موافقت کند تا سرویس دهی ادامه پیدا کند که متاسفانه همکاران بدون اجازه این کار رو کردند و بعد کلی هم در این باره عذرخواهی کردند و شما هم به عنوان مشتری منابع ارائه شده مورد قبولتون نبود !
3- در متن قوانین امده که در صورت عدم رضایت مشتری هزینه باید از سمت فروشنده برگشت بخوره ! که هیچ مشکلی در این باره ما به عنوان فروشنده نداریم
4- ولی در هیچ کجای قوانین نیامده که باید سریعا هزینه برگشت بخوره و ...
5- در مورد برگشت وجه ما قوانین مخصوص به خودش رو داریم که شامل همه موارد می شود که براتون در طی تیکت و ... توضیح داده شد به شکل کامل و مفصل.
این ها بند های هستند از قوانین ما که شما در حین خرید موافقت و التزام خودتون به این قوانین رو تایید کردید !
حال شما به دلایل شخصی دیگر دوست ندارید به قوانین احترام بگذارید و فکر می کنید قوانین ما اشتباه هستند و یا حق شما را ضایع خواهند کرد ! و می خواهید برای اینکه این اتفاق نیوفتد اقدام به شکایت بکنید ! باز هم کسی جلودار شما نیست و همه موارد می مونه برای رای دادسرا و مشخص شده تکلیف ما و شما!
این چیزی بود که خودتون خواستید و اونطور که بنده می بینم چندین بار هم ازتون پرسش شد و بعد از کلی طفره رفتن نهایتا پاسخ دادید "من شکایت میکنم شما برو هر کاری دوست داری بکن تمام"
حال اینکه شکایتتون رو می خواهید اینجا انجام بدید باید بگم متاسفانه اینجا به هیچ عنوان مشکل شما رو حل نخواهد کرد ! در ضمن اگر به قوانین ما احترام نمی گذارید حداقل به فوانین انجمن و محیط فعالیت اینجا احترام بگذارید ! اینجا جای شکایت و ... نیست!