نقل قول نوشته اصلی توسط sam_pontiac نمایش پست ها
اول از همه چرا لحن انتقادی داری برادر من؟
ما همه سرویس دهنده هستیم.
آخر صحبت من رو بخونید گفتم، همه چیز به دقت و انتخاب خود ما برمیگرده.
اگر دقت کنیم خیلی از مواردی که قانون برای ما متصور نشده و یا ممکن هست برای ما خلاء ایجاد کنه رو میتونیم براش راهکاری پیدا کنیم.

سرویس دهنده، اگر کسب و کار خودش رو جدی میگیره، قطعا مشاور حقوقی و یا وکیل زبده‌ای برای موارد معاملاتی خودش باید داشته باشه.دلیلش هم مشخص هست و خود شما گفتید.
چون در عین بی قانونی، و در عین حال که سرویس دهنده ها همیشه در مظان اتهام اولیه هستند، کارشناسان حقوقی میتوانند راه چاره ای نسبت به جلوگیری از ارجاع به مراجع قانونی بدهند در کل !
البته روی صحبت من با کسانی نیست که برای دست گرمی کارهای متفاوت در وب انجام میدن، بلکه با شرکتها که سرمایه میگذارند روی کار، هزینه میکنند، وقت میگذارند.مثل خود شما.

بیشتر تمرکز شما روی شناسایی مشتری هست، که بحث درستی هم هست، اما تا یک جایی و در یکسری خدمات این امکان وجود دارد و واقعا بیشتر از این مشتری گاردش رو بالا میاره.خودتون رو جاش بگذارید متوجه منظورم میشین.
البته که هیچوقت هیچ قانون گذاری رو من رای ندادم و انتخاب نکردم و نخواهم کرد، چون عملا هیچ قانونی در طی این مدت چندین ساله وضع نشده که هیچ، بیشتر به اصلاح قوانین 100 سال پیش پرداختند.مگر چند مورد که آنها هم به نفع اسپانسرهای زمان تبلیغاتشون بوده.

اینجا هم صرفا دو مورد رو با دوستان اشتراک گذاشتم و چیزی رو با چیزی قاطی نکردم

خیر. لحن بنده کاملا دوستانه هست . البته شاید تکرار چند باره این موارد در این تاپیک باعث شده این مورد هم پیش بیاد .


>>>>>>> بیشتر تمرکز شما روی شناسایی مشتری هست

موضوع این تاپیک این هست !


>>>>>>> کارشناسان حقوقی میتوانند راه چاره ای نسبت به جلوگیری از ارجاع به مراجع قانونی بدهند در کل !

اگر مشتری شناسایی نشده باشد . و یک سری اطلاعات غیر واقعی در دست داشته باشید . هیچ کسی نمی تواند به شما کمک کند . اگر توسط سرویسی که با آن اطلاعات غیر واقعی خریداری شده است، یک کلاه برداری میلیاردی انجام شده باشد آن وقت هست که از زندگی ساقط خواهید شد .