
نوشته اصلی توسط
hassanshaikhi
نه عزیز این چه حرفیه شما اشتباهی انجام ندادید چون این وظیفه شما بوده هم خبر بدید هم وظیفه شما بوده پول رو برگشت بزنید. همین یک خط جمله شما رو بقیه کاربران ببینند به عمق فاجعه پی خواهند برد.
شرکت بزرگی بنا به گفته شما با 10 سال سابقه با داشتن شعبه در کشور اتریش با داشتن دو ستاره نماد میاد میگه بهتون لطف کردیم خبر دادیم بهتون لطف کردیم پولتونو بالا نکشیدیم شرکت بزرگی که به گفته خودش در توانش نبود حتی یک سرور خریداری کنه.
من از شرکت های زیادی تا حالا سرور داشتم و انواع مشکلات براشون پیش میومد ولی اونها اولا فرهنگ عذرخواهی از کاربرا رو داشتند دوم شعور حرف زدن با مشتری رو داشتند سوما بعد از بوجود اومدن مشکل سعی در راضی کردن مشتری داشتند نه تحقیر مشتری
شما هم بهتون حق میدم همچین کاری کردید چون در غیر اینصورت تا آخر عمرتون باید سرورهاتون با نصف قیمت میفروختید و ورشکسته می شدید. ولی آدم قبل از انجام کاری فکر میکنه یا کاریو انجام نمیده یا تا آخرش انجام میده هیچ کسی شما رو مجبود نکرده بود تخفیف دائمی بزنید که بعدا پشیمون بشید و مجبور بشید به بهونه مشکل سخت افزاری سرور رو تمدید نکنید و زیر حرفتون بزنید.
نخیر درکش برای من آسون هست ولی قابل درک براش شما نیست.چون میخام بقیه کاربرا بدونن با چه شخصی طرف هستند.
متاسفانه چیزی که شما هنوز بعد سالها یاد نگرفتید ادب حرف زدن با مشتری هست توهین هایی که توی تیکت هاتون به من می کردید شخصیت شما رو به طور واضح برام نشون داد.
شما خودت رو با آقای یاسین سنجری مقایسه کن ایشون میاد جلوی همه از کاربر عذزخواهی میکنه ولی شما میاید به مشتری توهین میکنید.در ضمن اون کادر حرفه ای که میگید کجا هستند من هر وقت تیکت زدم خود شما فقط جواب میدادید یا تیکت رو بدون جواب دادن می بستید. فقط هم کافیه اعتراضی کنید که فقط با توهین و تحقیر کردن بلدید جواب مشتری رو بدید.
اینجا اگه مدیر داشت اول از همه نباید اجازه میداد شخصی مثل شما تاپیک بزنه.
شما توی فروش قبلیتون به بهانه تخفیف 50 درصد کلی سرور فروختید و بعد از یک ماه همه رو کنسل کردید حالا با پررویی تمام دوباره برگشتید.