سلام
با این وب سایت آشنایی دارم و چندتا کار هم باهاشون انجام دادم و کاملا هم موفق بوده.
قطعا تو هر پروژه ای احتمال تاخیر هست از پروژه ساختمانی بگیر تا مترو و ... داخل سایتشون هم دیدم پاسخگویی به تیکت هارا حداکثر 48 ساعت و حداقل 1 دقیقه زدن ، خب بزرگوار شما چطور به این مورد اعتراض می کنید ؟
داخل سایتشون رفتم دیدم اطلاعیه زدن که سیستم voip مشکل داره ولی شماره تلفن هست ولی با اون شماره ای که قبلا داشتم ظاهرا فرق داره.
درخواست کارت ملی هم طبیعیه الان اکثر سایت ها این مورد را درخواست می کنن ، بنده هم الان وارد حساب کاربری شدم و دیدم جدیدا احراز هویت هم اضافه کردن که به خواسته خودشون واترمارک اضافه کردم و براشون ارسال کردم.
من با ایشون چند سال پیش از طریق پونیشا آشنا شدم که یک پروژه به موقع انجام شد و بعد هم خارج از محیط پونیشا 3 پروژه موفق داشتیم که با ما قرارداد هم بستن و شاید در حد 1 هفته تاخیر بود که بازهم جبران کردن.
نماد هم که دیگه مهم نیست ، الان نماد فقط برای درگاه استفاده میشه (متاسفانه) ولی به یاد دارم که قبلا نماد داشتن حالا ممکنه دیگه تمایلی به استفاده از نماد نداشته باشن.
بنظرم با وب سایتشون مکاتبه کنید بهتره تا منتظر بشینید.