نقل قول نوشته اصلی توسط deltamusic نمایش پست ها
طرف کلی دفتر دستک داره تو خود تهران ادم از کارش میترسه.این که دیگه یه جای پرت تو ارومیس معلوم نیس کیه.اشتباهه خرید از ناشناس
با سلام و عرض ادب
شما کی باشی اونوقت ؟
سایت بنده شرکت ثبت شده پشتش هست و مثل خیلی ها که یکی دو روزه هستن نیستیم ما 5 ساله داریم فعالیت میکنیم و تا حالا نشده مشتری ناراضی از پیش ما بره
وقتی یک شخصی از سایت شما خرید کنه و شما امکان ارائه سرور بخاطر دستوراتی که از بالا اومده باشه رو نداشته باشی و اعلام کنی آقایون سرویس ها شنبه تحویل داده میشه و همه ی مشتری های عزیز اون دوره با احترام و با درک باشند و درک کنند وقتی مشکل تو کل کشور هست و از شما نیست .
ولی یکی بیاد تیکت بزنه
همون اول جوابشو بدی بعد بیاد بگه جواب نمیدن یا اینکه ما شنبه(یک روز بعد از ثبت سفارش) چون سرویس همه ی مشتری هارو تحویل دادیم به ایشون هم زنگ زدیم که بگیم داریم سرویس رو آماده میکنیم و مورد استفادشون رو پرسیدم ایشون با بد دهنی جواب دادن
آیا واقعا جواب پشتیبانی که خودش باهاتون تماس میگیره و پیگیره پول و کار شماست اینه که بد دهنی کنید ؟
خوب همه بلدن بد دهنی کنن الانم اگه اجازه باشه میخوام با لحن خودتون جوابتون رو بدم.
وقتی ما خواستیم بهتون سرویس بدیم و پشتیبانی کردیم ازتون بخاطر یه سرویس 30 تومنی بله بخاطر این میگم سرویس 30 تومنی برای ما هیچ سرویسی و هیچ مشتری فرق نداره اما از همین 30 تومن دوستانی که تو این کار هستند 10 تومن برای آیپی برای دیتاسنتر هست ماهیانه پول اجاره فضا و غیره رو هم حساب کنید میفهمید که ما چقدر سرویس هامون رو ارزون ارائه کردیم ولی بازم ملاک ما تبلیغات بوده و خواستیم به بهترین نحو شمارو پشتیبانی کنیم .
حالا از شما دوستان عزیز میپرسم کسی که پشتیبانی باهاش تماس میگیره و بیشتر از ( همین مشتری اسکل )پیگیر کار و پولشه که حتی حوصله نداشته تماس تلفنی بگیره یا تیکتشو داخل سایت چک کنه و قبل از هر کاری اقدام به تخریب میکنه و کار اولش بجای پشتیبانی گرفتن از سایت تاپیک زدن تو اینجا هست جز اسکل اسمی براش نمیزارم
اسکل چیز بدی نیست به شخصیتی میگن که همه چیو فراموش میکنه و ایشون محبت و پشتیبانی مارو مثل یک اسکل فراموش کردن و بلد نبودن چجوری برخورد کنن .
شما هم اگر یکم سر رشته داشته باشی میفهمی به شهر نیست کار کار اینترنتی هست و مهم خدمات رسانی هست حالا هرجا که باشه .
ما مشتری های ثابت و وفادار خودمون رو داریم و از این بابتم خوشحالیم که تونستیم خودمون رو به مشتری های خودمون ثابت کنیم بلاخره همه جای دنیا هم یکی مثل این اسکل پیدا میشه .
شاید بگید چرا ایشون کلمه ی اسکل رو استفاده کرده به نظرم حتی بهشون لطف شده کسی که قصد تخریب داره رو باید گرفت و ...
این جواب رو با سبک خودتون دادم که بفهمید چون ما شرکت هستیم و اعتبار و آبروی خودمون برامون مهمه از جواب دادن به آدم های اسکل ترسی نداریم و با لحن خودشون جواب میدیم. شما هم اگر مدرکی دارید که بد بودن مارو نشون میده یا از هر لحاظ کوتاهی مارو نسبت به مشتری نشون میده خواهشا رو کنید ما خوشحال میشیم.
دوستانی که این تاپیک رو خوندن میدونن حق با کیه و از این به بعدم بنده جواب این تاپیک رو نمیدم چون وقتم گرفته میشه حقیقتش و یه اسکل در حدی نیست بخوام وقتمو تلف کنم براش
تنها دلیل جواب دادن به این تاپیک شفاف سازی بود.
در خدمت همه ی دوستان عزیز و مشتری های گرامی دیگه هم هستیم. از دور قضاوت نکنید.