 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
				شرکت "داده پرداز آگرین زاب"به شماره ثبت :671 و شناسه ملی :14005984162 "مسئولیت محدود" ZABHOST.NET
ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ ,سرورمجازی ایران,نمایندگی هاست سی پنل ایران ,دارای نماد اعتماد 2 ستاره
 
			
			 
  
  پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
				
بعد ۲ روز زنگ زدید اونم نوع برخوردتونه میگید چرا واسه سرویس ۳۰ تومنی توی تاپیک پیام زدم؟ شاکی میشید. سرویس دهنده ی با مسعولیت که میگن شما هستید فکر کنم. لطفا وقتی تحویل آنی و پشتیبانی ندارید بیخودی دروغ ننویسید. هزینه ای هم که پرداخت کردم رو بزنید موسسه خیریه محک.
بد ترین پشتیبانی و طرز برخوردی که تاحالا تجربشو داشتم.
- - - Updated - - -
تیکت هم زدم حالا اینجا چون همه میبینن جواب دادی خر فرض نکن ملتو
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
				moshtarioksol.PNG
تماس تلفنی زدید بی ادبی کردید دروغم که میگید داخل انجمن
مشکلی نداره عکس نحوه ی پاسخگویی رو میتونید مشاهده کنید. که همون شب جوابتون داده شده .
شماره تلفن به این بزرگی داخل سایت زده شده برای پشتیبانی بعد شما میاید اول تاپیک میزنید بعد تیکت میزنید ؟
بعدم که ما زنگ زدیم که وجه شمارو برگردونیم و ازتون شماره کارت خواستیم بی ادبی میکنید.( هر کسی که به شما احترام میزاره و سرویس میده به شما نوکر شما نیست و شما باید بلد باشی چحوری حرف بزنی و برخورد کنی ) .
ما حرف بدی به شما نزدیم و همینجا اغلام کردیم در صورت نارضایتی شما درجا بازگشت وجه انجام میشه ولی خوب شما متاسفانه طرز بخوردتون رو بلد نیستید.
شرکت "داده پرداز آگرین زاب"به شماره ثبت :671 و شناسه ملی :14005984162 "مسئولیت محدود" ZABHOST.NET
ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ ,سرورمجازی ایران,نمایندگی هاست سی پنل ایران ,دارای نماد اعتماد 2 ستاره
 
			
			 
  
  پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
				۱. من کی تماس تلفنی زدم بهتون اصلا معلوم هست این عکس که فرستادی مال کی هست؟ من بارها رفرش کردم و هیچ جوابی وجود نداشت.
۲. وقتی میخواید به کسی زنگ بزنید قبل تماس به ساعت نگاه کنین مردم استراحت میکنن (من با اینکه کار واجب داشتم بد موقع زنگ نزدم بهتون و به تیکت اکتفا کردم. بعد من بی ادبم و بی احترامی میکنم؟ شما زنگ زدی شاکی شدی)
۳. من بی احترامی نکردم بهتون شما زنگ زدید و گفتید واسه ۳۰ تومن چرا تاپیک علیه شما نوشتم و با بی ادبی تمام شماره کارت خواستید انگار که مشتری سرویس ۳۰ تومنی جزامی هست براتون. تازه اونم بعد از اینکه گفتم دیگه احتیاجی به سرویستون بعد ۲ روز ندارم.
۴. شما زنگ نزدی بازگشت وجه کنی شما بعد ۲ روز زنگ زدی و پرسیدی استفاده ت چیه. تازه بعد ۲ روز اینو ازم میپرسی و بعدشم که گفتم من ۵ شنبه احتیاج داشتم نه الان شاکی شدی و شروع کردی به بی احترامی. در حالی که همین چهارشنبه اینجا بالا سر همین پست زدی تمام سرویس ها تحویل آنی هستند و پشتبیانی ۲۴ ساعته بعد من دروغ مینویسم.
خوش باشی آقا چرا ناراحتی من که چیزی ازت نمیخوام پولمو هم بده خیریه.
 
			
			 
  
  
			
			 
  
  پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
 پاسخ : درخواست سرور مجازی ایران
				با سلام و عرض ادب
شما کی باشی اونوقت ؟
سایت بنده شرکت ثبت شده پشتش هست و مثل خیلی ها که یکی دو روزه هستن نیستیم ما 5 ساله داریم فعالیت میکنیم و تا حالا نشده مشتری ناراضی از پیش ما بره
وقتی یک شخصی از سایت شما خرید کنه و شما امکان ارائه سرور بخاطر دستوراتی که از بالا اومده باشه رو نداشته باشی و اعلام کنی آقایون سرویس ها شنبه تحویل داده میشه و همه ی مشتری های عزیز اون دوره با احترام و با درک باشند و درک کنند وقتی مشکل تو کل کشور هست و از شما نیست .
ولی یکی بیاد تیکت بزنه
همون اول جوابشو بدی بعد بیاد بگه جواب نمیدن یا اینکه ما شنبه(یک روز بعد از ثبت سفارش) چون سرویس همه ی مشتری هارو تحویل دادیم به ایشون هم زنگ زدیم که بگیم داریم سرویس رو آماده میکنیم و مورد استفادشون رو پرسیدم ایشون با بد دهنی جواب دادن
آیا واقعا جواب پشتیبانی که خودش باهاتون تماس میگیره و پیگیره پول و کار شماست اینه که بد دهنی کنید ؟
خوب همه بلدن بد دهنی کنن الانم اگه اجازه باشه میخوام با لحن خودتون جوابتون رو بدم.
وقتی ما خواستیم بهتون سرویس بدیم و پشتیبانی کردیم ازتون بخاطر یه سرویس 30 تومنی بله بخاطر این میگم سرویس 30 تومنی برای ما هیچ سرویسی و هیچ مشتری فرق نداره اما از همین 30 تومن دوستانی که تو این کار هستند 10 تومن برای آیپی برای دیتاسنتر هست ماهیانه پول اجاره فضا و غیره رو هم حساب کنید میفهمید که ما چقدر سرویس هامون رو ارزون ارائه کردیم ولی بازم ملاک ما تبلیغات بوده و خواستیم به بهترین نحو شمارو پشتیبانی کنیم .
حالا از شما دوستان عزیز میپرسم کسی که پشتیبانی باهاش تماس میگیره و بیشتر از ( همین مشتری اسکل )پیگیر کار و پولشه که حتی حوصله نداشته تماس تلفنی بگیره یا تیکتشو داخل سایت چک کنه و قبل از هر کاری اقدام به تخریب میکنه و کار اولش بجای پشتیبانی گرفتن از سایت تاپیک زدن تو اینجا هست جز اسکل اسمی براش نمیزارم
اسکل چیز بدی نیست به شخصیتی میگن که همه چیو فراموش میکنه و ایشون محبت و پشتیبانی مارو مثل یک اسکل فراموش کردن و بلد نبودن چجوری برخورد کنن .
شما هم اگر یکم سر رشته داشته باشی میفهمی به شهر نیست کار کار اینترنتی هست و مهم خدمات رسانی هست حالا هرجا که باشه .
ما مشتری های ثابت و وفادار خودمون رو داریم و از این بابتم خوشحالیم که تونستیم خودمون رو به مشتری های خودمون ثابت کنیم بلاخره همه جای دنیا هم یکی مثل این اسکل پیدا میشه .
شاید بگید چرا ایشون کلمه ی اسکل رو استفاده کرده به نظرم حتی بهشون لطف شده کسی که قصد تخریب داره رو باید گرفت و ...
این جواب رو با سبک خودتون دادم که بفهمید چون ما شرکت هستیم و اعتبار و آبروی خودمون برامون مهمه از جواب دادن به آدم های اسکل ترسی نداریم و با لحن خودشون جواب میدیم. شما هم اگر مدرکی دارید که بد بودن مارو نشون میده یا از هر لحاظ کوتاهی مارو نسبت به مشتری نشون میده خواهشا رو کنید ما خوشحال میشیم.
دوستانی که این تاپیک رو خوندن میدونن حق با کیه و از این به بعدم بنده جواب این تاپیک رو نمیدم چون وقتم گرفته میشه حقیقتش و یه اسکل در حدی نیست بخوام وقتمو تلف کنم براش
تنها دلیل جواب دادن به این تاپیک شفاف سازی بود.
در خدمت همه ی دوستان عزیز و مشتری های گرامی دیگه هم هستیم. از دور قضاوت نکنید.
شرکت "داده پرداز آگرین زاب"به شماره ثبت :671 و شناسه ملی :14005984162 "مسئولیت محدود" ZABHOST.NET
ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ ,سرورمجازی ایران,نمایندگی هاست سی پنل ایران ,دارای نماد اعتماد 2 ستاره
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)