ببینید اگه داخلی رو چک کردید و اوکی بوده 2 حالت داره
1 - از پورتتون باشه
2 - از آبونه و مرکزی محله شما باشه
برید mdf مرکز مخابراتیتون و بگید مودم بذارن وصل کنن به پورتتون ، زنگ بزنید پشتیبانی ببینید اون موقع خطتون تا چند مگ میکشه اگر کیفیت خوب بود یعنی پورتتون سالمه و از مرکز مخابراتی تا محل زندگیتونه مشکل
برای تعویض آبونه و مرکزی باید شرکت اینترنتتون و خودتون درخواست بدید به مخابرات ، بگید داخلی سالمه پورت هم سالمه پس آبونه و مرکزیم مشکل داره برام عوضش کنید
اگر همکاری نکردن سازمان تنظیم از مخابرات شکایت کنید ...