نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

موضوع: قطعی اینترنت به خاطر نویز شدید

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2019
    نوشته ها
    54
    تشکر تشکر کرده 
    66
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    12 پست

    پیش فرض پاسخ : قطعی اینترنت به خاطر نویز شدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط kiavaco نمایش پست ها
    داخل تنظیمات مودم برید و مراحل که میگم انجام بدید و عکسشو اینجا بفرستید یه برسی کنم نویز خطتتونو

    اول اقدام کنید برید از سر خط وصل کنید و وارد تنظیمات بشید در بخش ADSL STATISTICS یک عکس کلی بفرستید SNR اینا معلوم باشه نویز خطتتونو یه نگاه بندازم

    همینطور اینکارو با سیم کشی کابل مسی انجام بدید و یا کابل خوب نیازی نیست کابل تا منزل کشیده بشه به اندازه 1 متر هم باشه کافیه و از بخش adsl STATISTICS هم SNR ارسال کنید



    دقت کنید frimware تون اپدیت باشه گاها مشکل بوده بخاطر فریمور قدیمی قطعی زیاد ایجاد شده از خود سایت DLink میتونید دانلود کنید

    و در اخر بخش STATISTICS هم یه برسی کنید مخابرات یا هر سرویس دهنده ای که هست سرویس درست بهتون داده باشه گاها سرویس 16 مگ ممکنه بخرید ولی پورت شمارو روی 2 مگ ببندن

    که با ارسال عکس ها مشخص میشه

    با مودم دیگه هم تست کنید به شخصه tplink مد نظر دارم

    تا به اینجا پیش بریم که ببینیم مشکل از چی هست
    همونطوری که گفتید مودم را مستقیم وصل کردم به پریز داخل حیاط و اسکرین شات گرفتم از تنظیمات مودم عکسش را ضمیمه کردم ( تو این حالت مودم وصله و قطعی نداره و سرعتش هم متغیره گاهی خوبه و گاهی معمولیه )



    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مینا-صیفی نمایش پست ها
    شما مشکل سیم دارید یا کابل بسیار قدیمی هست اتصالی داره یا سولفاته زده به هر حال مشکل اصلی سیم هست باید به مخابرات بگید بیاد سیم تلفن را از پست کوچه تا منزل عوض کنه و هزینه کابل را شما باید بدید و نصب را کارکنان مخابرات میان باس بهشون حضوری برید بگید .
    اگر هم فقط یه تیکه کابل این مشکل را داره به دلیل قدیمی پوسیده بودن میتوانند تقصیم بزنند که کابل کمتری مصرف بشه .
    توصیه میکنم اگر خواستید کابل بخرید 06 بخرید جدید .
    اگر کل سیم مشکل داره کل را عوض کنید بهتره تقصیم نزنند
    ممنون از راهنماییتون
    مشکل اصلی باید از سیم باشه
    اگر تماس بگیرم با پارس آنلاین کارشناس های خود پارس آنلاین نمی تونن سیم را از جعبه تقسیم عوض کنن یا حتما باید خود مخابرات این کار را انجام بدن ؟ کدوم بخش از مخابرات باید مراجعه کنم ؟

  2. تعداد تشکر ها از telesm به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مخفی کردن هویز دامین
    توسط saeid1346 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 13th, 2017, 15:38
  2. مشکل در هویز برخی از دامنه ها
    توسط ezHost.ir در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 14th, 2015, 19:28
  3. مشکل در هویز ir
    توسط bepad در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 3rd, 2013, 21:44
  4. هویز جواب نمیده !
    توسط shazo در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: March 11th, 2013, 11:53
  5. ایا میشود هویز دامنه ir را مخفی کرد ؟
    توسط kianesfahan در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: May 16th, 2012, 22:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •