نقل قول نوشته اصلی توسط mnajafi33 نمایش پست ها
سلام
قبلا یه سامانه تیکت داشتن ظاهرا غیرفعالش کردن
الان باید ایمیل بزنید
برای تغییر حساب هم باید به پورتال پذیرندگان باید مراجعه کنید.
من چند وقت پیش اطلاعات درگاهمو میخواستم ایمیل زدم دیدم جواب ندادن زنگ زدم یه نیم ساعتی فقط تو صف انتظار بودم تا جواب دادن اطلاعات جدید رو ارسال کردن
باتشکر
ممنون از پاسخ شما

فکر کنم تموم این نابه سامانی هاشون با روی کار اومدن مدیرعامل جدیدشون هست

افتضاح بازی شده
الان ایمیل هاهم بعد یک سال حتماپاسخ میدن ! برای تغییر ای پی و این موارد
برای تماس هم هر سری باید 1 ساعت پشت خطی موند که آدم توی 1 ساعت میتونه 4 بار بخوابه پشت خط تلفن