با اینکه خیلیا از این سایتا گلایه دارن نمی دونم چطوری انقد راحت اومدن بالا
با اینکه خیلیا از این سایتا گلایه دارن نمی دونم چطوری انقد راحت اومدن بالا
دوستان در نظر داشته باشید که من به عنوان فروشنده در ژاکت فعالیت می کنم و تیکتی هم که پشتیبانی زدم برای تغییر شماره حساب خودم بوده که به حساب جدید واریز کنند فروش هایم را. این مورد را صرفا گفتم که سو تفاهم پیش نیاید در ادامه.
پیام اول پست را بخوانید.
قطعا دنبال حل مسالمت آمیز هستم و سر من هم درد نمی کند طبیعتا. با دو پشتیبان ژاکت که صحبت می کنم دو حرف کاملا متفاوت می زنند و حتی هماهنگی هم ندارند در این که چه رول هایی دارند
پیام اول پست را بخوانید
پیام اول پست را بخوانید
پیام اول پست را بخوانید
سلام
عزیز بنده هم چیزی نگفتم... گفتم تو پشتیبانی فروشندگان اپراتورهایی که بنده باهاشون در ارتباط بودم (باقی رو نمیدونم) سطحشون از لحاظ کاری در حد چندان بالایی نبود.
حالا ممکنه باقی اینطور باشن ممکنه نباشن...
اما در کل تجربه خودم رو گفتم.
اینم خارج از موضوع شما باید از حق نگذشت:
اما برای مشتری بهتر از رقبا هستن... این مورد رو هم خودم دیدم بعضی از دوستان از چندجا و ژاکت تهیه کردن... اما ژاکت از لحاظ برخی پیگیری ها بهتر بوده...
ک البته + قیمت بالاتر ، هزینه پشتیبانی و معمولا لایسنس روی محصولات داخلی رو داره و شاید این کمکی در این زمینه به رشد پشتیبانی مشتریا چه از طرف فروشنده چه ژاکت باشه.
ویرایش توسط sonly : August 27th, 2019 در ساعت 15:24
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)