کسی که تصمیم به راه اندازی میزبانی وب و پذیرش کاربر هستش باید روی کارش بسیار حساس و مسئولیت پذیر باشه به طوریکه همیشه مراقب باشه و پشتیبانی خوبی بده چون ناکارامدی ها گاها برای بعضی ها خیلی گرون تموم میشه و کاهش آپتایم سایت هایی که به آنها سرویس میدهند میتواند خسارت زیادی به وب مستر ها وارد کند امیدواریم مشکلات هر چه زودتر رفع شود و هر گونه کمکی هم بخواهید میتوانیم انجام بدهیم
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
با سلام و احترام ،
دوست گرامی من جای شما بودم اینقدر خونسرد نبودم !
بهتر بصورت فوری اینجا شفاف سازی کنید !
در صورتی که ازتون شکایت قضایی بشود براتون فوق العاده مشکل ساز خواهد شد که به این راحتی نمیتونین رفع و رجوع کنید.
موفق باشید.
ممنونم.
ویرایش توسط Sohan Roh : May 22nd, 2019 در ساعت 04:02
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
آقا دو ساعته سایتم down هست بابت قاطی کردن پهنای باند هاست و مشکل حل نشده. چرا تیکت هایی که رفع مشکلشون زمان زیادی نمی بره اینقدر دیر جواب داده می شه. باورکنین سئو سایت با این وضع نابود می شه.
ویرایش توسط Hassankarami : May 22nd, 2019 در ساعت 01:35
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
سایت ملت ۱ هفته هست که رو هواست، این هم جواب هاستینگه : )))) سایت تازه برگرده هم تمام رنکینگ ها نابود شده.
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
آقای محترم مشکل سایت مارو حل میکنید یا ما بیایم یاسوج حضورا به خدمت برسیم شنبه ؟؟؟؟ :|
ویرایش توسط mig_mig : May 23rd, 2019 در ساعت 16:50
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
با احترام همکار عزیز درک میکنم زیر فشار هستید . ولی اگر بتونید جواب مشتریان رو بزارید یه نفر تو پورتال بده یک مشکل بزرگ حل میشه . در جواب هم باید شفاف سازی بشه . امیدوارم هر چه سریعتر مشکلتون رفع بشه.
بزرگترین کمکی که میتونید بکنید اینه که در مورد چیزی که مطمئن نیستید اظهار نظر نکنید ما الان نمیتونیم اینجا خیلی چیزها را بیان کنیم. بعدا مفصل جزئیات را عرض میکنیم.
پاسخ شما بسیار دور از انتظار از شما بود از یک هاستینگ با مشتری های زیاد بعید هستش اینطوری جواب بده