ما سیستم فروش روزانه سرور هم داریم.
طبق صحبت هایی که با مشتری شد برای چند روز براشون قابل ارائست و اگه سرور بسته بشه سیستم ما هزینه ای رو که تا زمانی که سرور فعاله بوده رو حساب می کنه و بقیه هزینه قابل برگشت به حساب مشتریه.(می تونید از مشتری هایی که داشتیم پرس و جو کنید)
زحل هاست به جز رضایت و لبخند مشتری به چیز دیگه ای فکر نمی کنه.
دوست من وقتی مشخصه که هتزنر اجازه این کار رو نمیده چرا باید وقت و هزینه مشتری هدر داده بشه؟
https://serverbartar.com
TEL: 021-71053438
کد تخفیف 25درصدی دائمی ویژه کاربران انجمن: wht25
دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره
دوست من وقتی مشخصه که هتزنر اجازه این کار رو نمیده چرا باید وقت و هزینه مشتری هدر داده بشه؟
مشتری برای چند روز می خواد سرور رو
ما قبل این که بهشون سرور بدیم بهشون اطلاع دادیم که اگه سرور رو ببندن هزینه مابقی رو پس میدیم
یا حتی فاکتور روزانه براشون هم می تونیم صادر کنیم
تصمیم نهایی با مشتریه