نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

موضوع: اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    3 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
    گزارش شما را بنده الان دیدم و با اجازه اتون بنده رسیدگی اون را بر عهده گرفتم
    شما در تاریخ
    1397/05/08
    ساعت
    13:15:26
    از سایت مذکور خرید داشتید و طبق بررسی در هنگام تراکنش هم ایمیلی هم نام ایمیل شما ثبت شده هست و متاسفانه 5 روز گزارش نکردید
    حساب های ایشان مسدود و تا زمانی که با شما تسویه نکنند تسویه حساب های بعدی ایشان انجام نخواهد شد
    عنایت داشته باشید ما 72 ساعت اجازه بستن حساب را داشتیم ولی با توجه به مبلغ بالای تراکنش شما خود را موظف به گرفتن حق شما میدانیم

    متاسفانه ما تا گزارشی نشه که نمیتونیم متوجه تخلف کاربر بشیم
    سایت ثبت شده ، مدارک کامل ارسالی ، تلفن و موبایل وریفای شده ، حساب بانکی به نام خود پذیرنده و ... خوب بر چه اساسی کاربر را باید تسویه باهاش انجام ندیم ؟
    وقتی به جای گزارش خریدار فقط خودش را ملامت میکنه باید هم کلاه بردار راحت به کارش ادامه بده
    بنده هم اتفاقی تاپیک را دیدم
    انشاالله حق ایشان را بتونیم بگیریم
    حق با شماست حواسم نبود که میشه از طریق درگاه واسط هم پیگیری کرد گفتم لابد باید برم شکایت و فلان که الان به لطف نظام قضایی کشور هزینش بیشتر از اون پوله از دست رفته درمیاد و اینکه اینچنین افرادی فرقی نمیکنه ساماندهیش هم باطل بشه باز با یک ادرس دیگه شروع به کار و کلاهبرداری میکنه.
    و خیلی ممنون از پیگیریتون همشهری . کارتون برای من و بقیه بسیاز ارزشمنده.

  2. #2
    عضو جدید mobtakeran آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    محل سکونت
    ایران-تهران
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    68
    تشکر تشکر شده 
    54
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ce.HassanRezaei نمایش پست ها
    حق با شماست حواسم نبود که میشه از طریق درگاه واسط هم پیگیری کرد گفتم لابد باید برم شکایت و فلان که الان به لطف نظام قضایی کشور هزینش بیشتر از اون پوله از دست رفته درمیاد و اینکه اینچنین افرادی فرقی نمیکنه ساماندهیش هم باطل بشه باز با یک ادرس دیگه شروع به کار و کلاهبرداری میکنه.
    و خیلی ممنون از پیگیریتون همشهری . کارتون برای من و بقیه بسیاز ارزشمنده.
    ساماندهی به همین راحتی هم اجازه ثبت نمیده و شماره ثابت سابقه دار به راحتی نمیتونه ثبت سایت داشته باشه و گزارش شکایت هم تو صفحه باشه ما کلا درگاه را خواهیم بست
    البته تسویه طبق دستور و تصمیم مدیریت نهایتا در حالت عادی 72 ساعته انجام میشه مگر اونکه شکایت عدم دریافت کالا و خدمات داشته باشند
    به زودی از طرف ما ایمیلی دریافت میکنید
    در صورت تایید مدیریت سایت وکیل شرکت پیگیر مساله میتونند باشند
    در خدمتتان هستیم

  3. تعداد تشکر ها ازmobtakeran به دلیل پست مفید


  4. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    5
    تشکر شده در
    3 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
    ساماندهی به همین راحتی هم اجازه ثبت نمیده و شماره ثابت سابقه دار به راحتی نمیتونه ثبت سایت داشته باشه و گزارش شکایت هم تو صفحه باشه ما کلا درگاه را خواهیم بست
    البته تسویه طبق دستور و تصمیم مدیریت نهایتا در حالت عادی 72 ساعته انجام میشه مگر اونکه شکایت عدم دریافت کالا و خدمات داشته باشند
    به زودی از طرف ما ایمیلی دریافت میکنید
    در صورت تایید مدیریت سایت وکیل شرکت پیگیر مساله میتونند باشند
    در خدمتتان هستیم
    الان من رفتم به صفحه گزارشش دقت کنین اصلا گزینه ای با عنوان کلاهبرداری یا مشابهش هم نیست اکثرا مربوط به امنیت نظامو اسلامو اینجور چیزاس مردم اهمیتی ندارند. جالبه اونروز درگاهش مشکل داشت فکر کنم درگاه قبلیشو بستن و اونروز اومده دوباره از شما درگاه خریده نمیدونم به هر حال این فرد به کارش ادامه میده و چیزی جلودارش نیست با این نظام قضایی همینکه بخشی از اون پول هم اونجا بلوکه شه ما راضیم

  5. #4
    عضو جدید mobtakeran آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    محل سکونت
    ایران-تهران
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    68
    تشکر تشکر شده 
    54
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ce.HassanRezaei نمایش پست ها
    الان من رفتم به صفحه گزارشش دقت کنین اصلا گزینه ای با عنوان کلاهبرداری یا مشابهش هم نیست اکثرا مربوط به امنیت نظامو اسلامو اینجور چیزاس مردم اهمیتی ندارند. جالبه اونروز درگاهش مشکل داشت فکر کنم درگاه قبلیشو بستن و اونروز اومده دوباره از شما درگاه خریده نمیدونم به هر حال این فرد به کارش ادامه میده و چیزی جلودارش نیست با این نظام قضایی همینکه بخشی از اون پول هم اونجا بلوکه شه ما راضیم
    پول که بلوکه نمیشه و در صورت که تا یک ماه ایشان رضایت شما را جلب نکنه خود ما اقدام میکنیم و با دستور قضایی با شما با مبلغ بلوکه شده تسویه میکنیم و اگر هم مبلغ کمتر از میزان بدهی ایشان باشه ناچار همان مبلغی که هست را به عنوان جبران بخضی از ضرر و زیان شما به شما برمیگردانیم
    شما اگر زودتر گزارش میکردید یا بنده تاپیک را میدیم مطمئن باشید هم خودتان به حق کامل خودتان صد در صد میرسدید هم اجازه استمرار تخلف را به ایشان نمیدادید
    بندهای 11 تا 14 مواردی هستند که مربوط به تخلف این کاربر هستند و قابلیت ثبت به عنوان تخلف را دارند

  6. تعداد تشکر ها ازmobtakeran به دلیل پست مفید


  7. #5
    عضو انجمن meysam021 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    678
    تشکر تشکر کرده 
    246
    تشکر تشکر شده 
    1,321
    تشکر شده در
    927 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
    پول که بلوکه نمیشه و در صورت که تا یک ماه ایشان رضایت شما را جلب نکنه خود ما اقدام میکنیم و با دستور قضایی با شما با مبلغ بلوکه شده تسویه میکنیم و اگر هم مبلغ کمتر از میزان بدهی ایشان باشه ناچار همان مبلغی که هست را به عنوان جبران بخضی از ضرر و زیان شما به شما برمیگردانیم
    شما اگر زودتر گزارش میکردید یا بنده تاپیک را میدیم مطمئن باشید هم خودتان به حق کامل خودتان صد در صد میرسدید هم اجازه استمرار تخلف را به ایشان نمیدادید
    بندهای 11 تا 14 مواردی هستند که مربوط به تخلف این کاربر هستند و قابلیت ثبت به عنوان تخلف را دارند
    سلام و عرض ادب
    دوست گرامی ، شما یک درگاه واسط هستید نه فتا هستید نه دادگستری و نه مرکز پشتیبانی از مال باختگان ، وظیفه شما ارائه درگاه و تسویه حساب است.
    1. درصورتی میتوانید درگاه را مسدود کنید که شکایت از طرف یک مرکز معتبر دولتی ارسال بشه
    2. سایت یک سایت غیرقانونی باشه
    3. درگاه های پرداخت اصلی مانند به پرداخت ، ایران کیش ، سامان کیش ، پارسیان و .. مسدود میکنند درصورتی که حکم قضایی باشه و همچنین هزینه ای بلوکه نمیکنند و سرموقع قرار داد به حساب شخص واریز میشه و شخصی که شکایت داره میره از طریق قانون پیگیری میکنه.
    شما همونطور که از کارتون پیداست یک درگاه واسط هستید نه چیز کمتر نه بیشتر ، من واقعا برای این دوستمون ناراحتم ولی قانون کاری خودتون رو باید حفظ کنید.
    در قبال معامه خودتون رو نباید مسئول بدونید.
    یک درصد احتمال بدید که مشکلی در ارائه سرویس به وجود اومده ، شما مسدود کنید طرف بعد چند ساعت سرویس رو تحویل بده و بگه آقا شما به تحویل سرویس بنده چیکار داری چه جوابی دارید که بدید؟
    لسترلوک
    شماره تماس : 06142327071 - تلگرام : Lasterloc
    تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته

  8. #6
    عضو جدید mobtakeran آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2018
    محل سکونت
    ایران-تهران
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    68
    تشکر تشکر شده 
    54
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    سلام و عرض ادب
    دوست گرامی ، شما یک درگاه واسط هستید نه فتا هستید نه دادگستری و نه مرکز پشتیبانی از مال باختگان ، وظیفه شما ارائه درگاه و تسویه حساب است.
    1. درصورتی میتوانید درگاه را مسدود کنید که شکایت از طرف یک مرکز معتبر دولتی ارسال بشه
    2. سایت یک سایت غیرقانونی باشه
    3. درگاه های پرداخت اصلی مانند به پرداخت ، ایران کیش ، سامان کیش ، پارسیان و .. مسدود میکنند درصورتی که حکم قضایی باشه و همچنین هزینه ای بلوکه نمیکنند و سرموقع قرار داد به حساب شخص واریز میشه و شخصی که شکایت داره میره از طریق قانون پیگیری میکنه.
    شما همونطور که از کارتون پیداست یک درگاه واسط هستید نه چیز کمتر نه بیشتر ، من واقعا برای این دوستمون ناراحتم ولی قانون کاری خودتون رو باید حفظ کنید.
    در قبال معامه خودتون رو نباید مسئول بدونید.
    یک درصد احتمال بدید که مشکلی در ارائه سرویس به وجود اومده ، شما مسدود کنید طرف بعد چند ساعت سرویس رو تحویل بده و بگه آقا شما به تحویل سرویس بنده چیکار داری چه جوابی دارید که بدید؟
    نه جناب ما طبق قانون خودمان به ایشان اطلاع دادیم که ابتدا با کاربر خودشان تسویه کنند و شکایت دارند و نه حساب ایشان را بستیم نه اینکه حتی درگاه را مسدود کردیم ولی الان 18 ساعت گدشته و ایشان هیچ مدرکی ارائه نکردن

    ضمنا پارسیان و ایران کیش و ... که گفتید پول به حساب مشتری میره و نه شرکت ارائه کننده خدمات واسط
    ما خودمان را مسئول میدانیم حالا شاید این خلاف نظر شما و شاید موافق نظر یک عده دیگه باشه ولی اونچه که مشخص هست قوانین استفاده از خدمات را پذیرنده قبول کرده که تونسته سرویس بگیره
    یک نکته را هم جهت اطلاع بگم که درگاه ایشان در ابتدا تایید نشده بود و متاسفانه خود بنده بعد تیکت ایشان با تذکر قبولی قوانین درگاه را فعال کردم پس بیشتر احساس مسئولیت میکنم چون پشتیبان اون روز بنده بودم
    نمیدانم شاید نظر شماها اینه که ما بیتفاوت باشیم و راحت کنار وایستیم تا وسیله کلاه برداری بقیه باشیم ؟ لطفا کسانی که این نظر را دارند از سرویس های ما استفاده نکنند
    حل اختلاف و رسیدگی به شکایات حتی در psp ها هم عادی هست و هر کاربر ما همکار ما به جساب میاد که قبل توضیح خواستن از خودش هیچ کاری نمیکنیم
    ویرایش توسط mobtakeran : August 5th, 2018 در ساعت 04:18

  9. تعداد تشکر ها ازmobtakeran به دلیل پست مفید


  10. #7
    عضو انجمن cacodemon آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    linux
    نوشته ها
    174
    تشکر تشکر کرده 
    112
    تشکر تشکر شده 
    282
    تشکر شده در
    210 پست

    پیش فرض پاسخ : اطلاع رسانی درمورد اسکم سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
    نه جناب ما طبق قانون خودمان به ایشان اطلاع دادیم که ابتدا با کاربر خودشان تسویه کنند و شکایت دارند و نه حساب ایشان را بستیم نه اینکه حتی درگاه را مسدود کردیم ولی الان 18 ساعت گدشته و ایشان هیچ مدرکی ارائه نکردن

    ضمنا پارسیان و ایران کیش و ... که گفتید پول به حساب مشتری میره و نه شرکت ارائه کننده خدمات واسط
    ما خودمان را مسئول میدانیم حالا شاید این خلاف نظر شما و شاید موافق نظر یک عده دیگه باشه ولی اونچه که مشخص هست قوانین استفاده از خدمات را پذیرنده قبول کرده که تونسته سرویس بگیره
    یک نکته را هم جهت اطلاع بگم که درگاه ایشان در ابتدا تایید نشده بود و متاسفانه خود بنده بعد تیکت ایشان با تذکر قبولی قوانین درگاه را فعال کردم پس بیشتر احساس مسئولیت میکنم چون پشتیبان اون روز بنده بودم
    نمیدانم شاید نظر شماها اینه که ما بیتفاوت باشیم و راحت کنار وایستیم تا وسیله کلاه برداری بقیه باشیم ؟ لطفا کسانی که این نظر را دارند از سرویس های ما استفاده نکنند
    حل اختلاف و رسیدگی به شکایات حتی در psp ها هم عادی هست و هر کاربر ما همکار ما به جساب میاد که قبل توضیح خواستن از خودش هیچ کاری نمیکنیم
    اول یه چیزی بگم
    من نه سایت فروش دارم نه درگاه دارم و نه میخوام و.....
    همه حرفای شمام درست و ممنون از پیگیریهاتون برای اون بنده خدا
    ولی شما اگر بازاریاب بودی (که رشته و شغل اصلی من همین هست) بعد ثبت نام توی انجمن به همین کار میپرداختی و حتی یه تاپیک میزدی از کسایی که توی سایتتون هستن دعوت میکردی بیان نظر بدن و مشکلاتو بگن ولی نکردی
    الان که بحث هک شدن زرین پال شده مثل یه ابر قهرمان اومدی و میخوای حق و بر باطل پیروز کنی
    به این میگن تبلیغ منفی شما شاید بتونی چند نفریو جذب کنی ولی گفتم که بدونی همه نفهم نیستن
    در مورد اون زرین پال هم بگم اونم بد تر از همشون به نظر من اگر کسی فروش داره باید درگاه مستقیم بگیره و تمام

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
    نه جناب ما طبق قانون خودمان به ایشان اطلاع دادیم که ابتدا با کاربر خودشان تسویه کنند و شکایت دارند و نه حساب ایشان را بستیم نه اینکه حتی درگاه را مسدود کردیم ولی الان 18 ساعت گدشته و ایشان هیچ مدرکی ارائه نکردن

    ضمنا پارسیان و ایران کیش و ... که گفتید پول به حساب مشتری میره و نه شرکت ارائه کننده خدمات واسط
    ما خودمان را مسئول میدانیم حالا شاید این خلاف نظر شما و شاید موافق نظر یک عده دیگه باشه ولی اونچه که مشخص هست قوانین استفاده از خدمات را پذیرنده قبول کرده که تونسته سرویس بگیره
    یک نکته را هم جهت اطلاع بگم که درگاه ایشان در ابتدا تایید نشده بود و متاسفانه خود بنده بعد تیکت ایشان با تذکر قبولی قوانین درگاه را فعال کردم پس بیشتر احساس مسئولیت میکنم چون پشتیبان اون روز بنده بودم
    نمیدانم شاید نظر شماها اینه که ما بیتفاوت باشیم و راحت کنار وایستیم تا وسیله کلاه برداری بقیه باشیم ؟ لطفا کسانی که این نظر را دارند از سرویس های ما استفاده نکنند
    حل اختلاف و رسیدگی به شکایات حتی در psp ها هم عادی هست و هر کاربر ما همکار ما به جساب میاد که قبل توضیح خواستن از خودش هیچ کاری نمیکنیم

    در ضمن شما با دومین behbank.com ادعا کردید نماد دو ستاره دارید ولی با کلیک روی آن به سایت tejaratazad.com ریدایرکت میشیم اونم با نماد ۱ ستاره
    این خودش به حساب میاد اگر در پی اجرای قانون هستید واقعا اینو باید اصلاح کنید
    Screen Shot 2018-08-05 at 8.35.29 AM.png
    Screen Shot 2018-08-05 at 8.35.39 AM.png
    ویرایش توسط cacodemon : August 7th, 2018 در ساعت 11:14
    سایت اتوماتیک سازی اکانت اینستاگرام www.lele.ir

  11. تعداد تشکر ها از cacodemon به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کلاهبرداری سایت servermarkazi.com
    توسط mehdiacatir در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: June 4th, 2018, 22:37

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •