نه آقا، بايد ايميل خود مشتری باشه اصلا :دی
اونطوری بود که اصلا اونو input نميزاشتن باشه. input گذاشتن که شما وارد کنيد ايميل آدرس تون رو!


به هر حال، ما که پشتيبانی نميديم.
مشتری از هر روشی که ميتونه با دايرکتی در ارتباط باشه و ازشون پشتيبانی بگيره. (اگر راه و روشی خود دايرکتی داد بهشون داده و اگر نداده حتما پشتيبانی ای نداشته :دی)
اين هاست ها هم اسمشون نامحدود هستش والا بخوايم گير بديم بايد بگيم اصلا نامحدودی وجود نداره !
سرويسی هستش که خود دايرکتی داره براساس قوانين خودش و روی سرور های خودش ميفروشه. به نظر من مشتری ای که بخواد کار عادی انجام بده اين سرويس براش مناسب هستش و الا کسی که نميتونه برای مثال روی اين هاست سايت دانلود بالا بياره مثلا و فايل هاشو قرار بده.
و برای کار عادی پشتيبانی خاصی هم لازم نيستش. نهايتش يک dns ست کردن هستش و 4 تا مشکل اين تيپی که خودش تاکيد کرده KnowledgeBase کاملی داره.
والا بقيه مواردش روال مشخصی داره و همه دارن ازش استفاده ميکنن. خدا رو شکر شرکت شناخته شده ای هستش و همه از کيفت خدماتش با خبرن. (برای مثال همه ميدونن پشتيبانيشون 1 هفته ای عمل ميکنه نه 1 ساعته :دی) و از اونطرف همه ميدونن دامين رو آنلاين ثبت ميکنه نه بعد از 3 4 ساعت.