شما زمانی که سفارش ميديد ميتونيد سفارشتون رو از طريق درگاه زرين پال پرداخت کنيد.
قکر ميکنم از قسمت my billing > add found هم ميتونيد افزايش اعتبار بديد.
نميدونماگر شما تست کرديد که حتما حق با شما هستش.
البته يک موضوع رو در نظر بگيريد که يک موقه مشتری از پشتيبانی توقع داره که cms اش رو براش نصب کنه، مشکل اسکريپتش رو دربياره و ازين کارا که اينو هيچ شرکت معتبری انجام نميده. خود دايرکتی که انجام نميده 100% اين کارا رو! ما هم انجام نميديم.
کلا هم بگم که در مورد اين سرويس ها ما پشتيبانی نميديم و اگر دايرکتی پشتيبانی ميده نوش جان مشتری اگر نميده هم ما مسئول نيستيم. وظيفه ما در زمينه پشتيبانی تنها ثبت سفارش، پرداخت سفارش و تضمين اين موضوع که سفارش به مشتری تحويل داده ميشه هستش.
با تشکر
علی امیری
---------- Post added at 09:22 PM ---------- Previous post was at 08:58 PM ----------
فکر ميکنم داخل پنل cpanel و plesk اشون بخشی برای پشتيبانی وجود داره.
تو پنل دموشون که چنين امکانی در قسمت help با عنوان Contact Customer Support داره.
اين هم لينک پنل دمو cpanel: http://www.iranwhois.com/content.php...emo&type=lhbus