نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
شايد زمانی که شما هاست داشته باشيد تو سفارش هاتون اين دسترسی رو داشته باشيد.
ببينيد ما هم تا حالا اين سرويس رو نداشتيم ولی در قاعده و قانون کار مشخص هستش :دی اگر قرار باشه ما پشتيبانی بديم بايد دسترسی سرور داشته باشيم.
خود دايرکتی که اين سرويس رو ميفروشه فکر همه جاش رو هم ميکنه. شما تا خالا هاست داشتيد از دايرکتی ؟ (ما که خودمون نداشتيم)
ولی برای مثال زمانی که ssl ميگيريم دقيقا با فروشنده اصلی که شرکت thawte بوده طرف شديم نه با خود ريسلر کلاب!
اتفاقا همين پنل مشتري اي كه باهاش لاگين كردم و اسكرين شات ازش گرفتم هم هاست داشت هم دامين!

منم خيلي دلم مي خواد پشتيباني هاست مشتريان با خود دايركت آي باشه. اصلا به قول شما غيرمنطقيه كه وقتي ريسلر به سرور دسترسي نداره پشتيباني رو به اونها محول مي كنن و منم با حرف شما كاملا موافقم. ولي چه كنيم كه اينطوري نيست ...