اگر مشکل فنی مرتبط با هاست بود که توسط ما غیر قابل حل باشه و کاربر نتواند به این دلیل از سرویس برای هدف خود استفاده کنه هزینه در صورت درخوست در 7 روز اول برگشت داده میشه.
اگر کاربر طی این7 روز درخواست برگشت وجه کند بدون مشکل فنی غیر قابل حل مرتبط با هاست هزینه 5000 تومان بابت راه اندازی سرویس و همچنین کسر مبلغ انتقال وجه + کارمزد پرداخت آنلاین وجه مابقی طی 7-10 روز کاری برگشت داده می شود

با این شرایط که گذاشتم افرادی که واقعاً نتوانند استفاده کنند می توانند هزینه را دریافت کنند از سوء استفاده افزادی که قدرت تصمیم گیری ندارند و فکر می کنند ما وقت اضافه داریم برای اشتباه یا عدم تصمیم گیری صحیح اون ها جلوگیری میشه و متوجه می شوند قبل از انجام کاری بیشتر فکر کنند و تصمیم روی هوا نگیرند وقت ما ارزش داره :دی
شرايط شما خيلي جالبه به هرحال يك چيزي ار هزينه اوليه كم ميشه
همش يك طرف طي 7 - 10 روز كاري يك طرف

يك چيزي اين وسط هست
امروز طرف درخواست قطع سرويس ميده و شما هم با شرايط خودتون قبول ميكنيد
بعد شما 6-7 روز بعد براي ايشون مبلغ را برگشت ميديد
در اين مدت سرويس ايشون غيرفعال هست ؟؟ يا فعال ؟؟

البته من روش های دیگه ای رو هم دیدم، به عنوان مثال بعضی از شرکت ها هر زمانی که مشتری بخواد، در صورتی که استفاده اش از سرویس در حد معمول بوده باشه، هزینه ی اون روزهای استفاده شده رو به صورت روزشمار حساب میکنن و بقیه ی پول رو برگشت میدن... یا یه شرکت دیگه بود که 24 ساعت مهلت پرداخت وجه میداد (اگر اشتباه نکنم BestVPS) که من خودم ازشون سرویس گرفتم و 24 ساعت بعد پرداخت کردم، اینطوری مشتری 24 ساعت فرصت داره که خودش عملا سرویس رو آزمایش کنه و اگر به دردش نمیخوره هزینه اش رو پرداخت نکنه...
من هم در ياهو با چند نفر از دوستان كه صحبت كردن اونها هم همين نظر شما را داشتند - يعني اگر از 2 روز بيشتر بود و درخواست وجه كرد هزينه روزهاي استفاده شده را حساب كنيم و مابقي را پس بديم
به نظر خود من اين گزينه از همه مناسب تر هست براي اينكه به يك نتيجه قابل قبولتر كه مشتري هم راضي باشه برسيم (( البته هم مشتري و هم خود ما ))

---------- Post added at 07:26 PM ---------- Previous post was at 07:18 PM ----------

سلام.

این مورد رو تایید می کنم و خوشحالم که تنها شخصی نیستم که این فکر رو می کنم و این روش رو پیشه کردم!

شما اگر توی WHT.com هم بررسی کنید، مشتری های دنلود سرویس همیشه حتی از بزرگترین شرکت ها شاکی هستند و معمولاً این افراد رو کسی مشتری حساب نمی کنه تا برن و گیر شرکت های روسی و چینی بیفتند تا هفته ای 1 بار به تیکت هاشون جواب داده بشه و اگر هم 1 هفته قبل هزینه تمدید سرویس رو ندادند، سرویس رو براشون می بندند ! lol !

فکر کنم آسونترین راه برای باز کننده تاپیک این باشه که --> هزینه پهنای باند مصرفی رو حساب کنید براشون با روش overage calculation که معمولاً 2 الی 3 برابر هزینه معمولی پهنای باند اضافه هست (به صورت هر گیگ) و بقیه پول رو بهشون بدید و هیچ حرف دیگه ای هم باهاشون نزنید!

اگر مجدد سرویس خواستند هم جواب --> متاسفانه ما قابلیت تامین نیاز های شما را نخواهیم داشت، امیدوارم سرویس دهنده مورد نظر خود را بیابید. موفق باشید!

با تشکر.
مشكل همان افراد هستند
وگرنه كسي كه مياد 500 مگ هاست خريد ميكنه يا 1 گيگ و ... - يك انجمن و سايت دارن كه مشكل نداريم
و اينكه بيشتر ميخواستم بدونم يكي كه مياد و پهناي باند استفاده ميكنه چند روز و... آيا اين جزء حق ما نيست كه مبلغي را كم كنيم از هزينه اوليه ؟؟