سلام.
این مورد رو تایید می کنم و خوشحالم که تنها شخصی نیستم که این فکر رو می کنم و این روش رو پیشه کردم!
شما اگر توی WHT.com هم بررسی کنید، مشتری های دنلود سرویس همیشه حتی از بزرگترین شرکت ها شاکی هستند و معمولاً این افراد رو کسی مشتری حساب نمی کنه تا برن و گیر شرکت های روسی و چینی بیفتند تا هفته ای 1 بار به تیکت هاشون جواب داده بشه و اگر هم 1 هفته قبل هزینه تمدید سرویس رو ندادند، سرویس رو براشون می بندند ! lol !
فکر کنم آسونترین راه برای باز کننده تاپیک این باشه که --> هزینه پهنای باند مصرفی رو حساب کنید براشون با روش overage calculation که معمولاً 2 الی 3 برابر هزینه معمولی پهنای باند اضافه هست (به صورت هر گیگ) و بقیه پول رو بهشون بدید و هیچ حرف دیگه ای هم باهاشون نزنید!
اگر مجدد سرویس خواستند هم جواب --> متاسفانه ما قابلیت تامین نیاز های شما را نخواهیم داشت، امیدوارم سرویس دهنده مورد نظر خود را بیابید. موفق باشید!
با تشکر.