نقل قول نوشته اصلی توسط amiri113 نمایش پست ها
بله!
ازونجايي که مشتری روی سرور های خود دايرکتی قرار ميگيره پس پشتيبانی هم با خودشون هستش :دی
اگر قرار بود پشتيبانی با ما باشه بايد دسترسی سرور خودشون رو به ما ميدادند تا ما بتونيم مشتری رو پشتيبانی کنيم. به نظر شما ميدن :دی ؟
بله اين حرف شما درسته كه اگر قرار بود پشتيبانی با ما باشه بايد دسترسی سرور خودشون رو به ما ميدادند.

ولي متاسفانه با اين وجود پشتيباني مشتري با ريسلره!!

براي اينكه مطمئن بشيد از پنل Customer لاگين كنيد و روي Request Support كليك كنيد تا ببينيد چه مي شود!



بعد از پنل خودتان (پنل ريسلري) هم همين كار رو تكرار كنيد تا تفاوت را احساس كنيد!