بله!
ازونجايي که مشتری روی سرور های خود دايرکتی قرار ميگيره پس پشتيبانی هم با خودشون هستش :دی
اگر قرار بود پشتيبانی با ما باشه بايد دسترسی سرور خودشون رو به ما ميدادند تا ما بتونيم مشتری رو پشتيبانی کنيم. به نظر شما ميدن :دی ؟
بله!
ازونجايي که مشتری روی سرور های خود دايرکتی قرار ميگيره پس پشتيبانی هم با خودشون هستش :دی
اگر قرار بود پشتيبانی با ما باشه بايد دسترسی سرور خودشون رو به ما ميدادند تا ما بتونيم مشتری رو پشتيبانی کنيم. به نظر شما ميدن :دی ؟
تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601
بله اين حرف شما درسته كه اگر قرار بود پشتيبانی با ما باشه بايد دسترسی سرور خودشون رو به ما ميدادند.
ولي متاسفانه با اين وجود پشتيباني مشتري با ريسلره!!
براي اينكه مطمئن بشيد از پنل Customer لاگين كنيد و روي Request Support كليك كنيد تا ببينيد چه مي شود!
بعد از پنل خودتان (پنل ريسلري) هم همين كار رو تكرار كنيد تا تفاوت را احساس كنيد!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)