
نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
سلام
بله دیتاسنتر نمیاد چیزی بگه باید هر دو مرکز فروش داشته باشد اما خودتان با این وضع it کشور باید متوجه این امر باشید (البته اگر هم نیستید مقصر نیستید کجای دنیا ذکر میکنند باید مشترک تخصص it داشته باشد برای خرید یک سرویس) اما در ایران اینگونه است و خیلی موارد از این دست دیگر نیز وجود دارد برای همین است که واسط های دیتاسنتر ها خدمات کلوکیشن ارائه میکنند که این خلل را پر کنند و مشکلات را پیگیری کنند.
جالب !!!
قسمت دوم حرفتون نیز کاملا متین و درست بود برای همین ذکر میکنیم خدمتتون که پیگیر مشکل باشید تا خودتان پیگیر نباشید دیتاسنتر پیگیر سرور شما نخواهد بود چون اینقدر مشترک مهم تر از شما دارد که ... که البته این حالت مخصوص مرکز داده فعلی شما نیست کلا همه مراکز تقریبا همین مدل هستند و مشترکین کوچک با چند سرور مشکلات بیشتری همیشه دارند.
شما که فقط میخواهید مستقیم خرید کنید حداقل الان که متوجه این امر شده اید سرویس های گرانتر دیتاسنتر(ها - همه مراکز تقریبا همین مدل هستند) را خرید کنید و جزو مشترکین vip مرکز باشید تا رسیدگی بهتر باشد.
باتشکر