نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 55

موضوع: جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    با سلام

    مانیتورینگ :

    http://uupload.ir/files/4lpg_dd-bw.png

    هیچ قطعی نبوده - البته از لینک زیرساخت کشور در آن مرکز استفاده میکنیم تلفن پشتیبانی هم برای خدمات زیرساختی مرکز دارند(سایر خدمات مثل هاست و ... اطلاع نداریم)

    احتمال دارد فقط روی سرویس های شما بوده.

    آپتایم در 30 روز گذشته 99.96%

    باتشکر
    خدایا شکرت که من همیشه یه مدرک در این موارد دارم:

    https://www.host-tracker.com/Instant...-0003ff73517a/

    ما سیستم مانیتورینگ خودمون رو داریم، دقیقا از 02:06:16 تا 07:31:26 به صورت کامل و از تمامی نقاط دنیا (داخل و خارج) دان بودن،

  2. #2
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    خدایا شکرت که من همیشه یه مدرک در این موارد دارم:

    https://www.host-tracker.com/Instant...-0003ff73517a/

    ما سیستم مانیتورینگ خودمون رو داریم، دقیقا از 02:06:16 تا 07:31:26 به صورت کامل و از تمامی نقاط دنیا (داخل و خارج) دان بودن،
    دوست عزیز نمیگیم دان نبودید که مدرک ارائه میکنید این مدرک را در پست http://www.webhostingtalk.ir/showthr...71#post1769471 شما دیدیم ما خدمت شما نیز مانیتورینگ از مرکز داده ارائه کردیم و بیانگر عدم وجود مشکل روی یک سرویس دیگر است.

    میگیم احتمالا فقط سمت سرویس شما یا رنج شما بوده است شاید اتکی بوده یا ... - مرکز مشکلی نبوده است و پشتیبانی نیز فعال بوده است.

    در هر صورت فقط جهت اطلاع خدمت شما ذکر شد و پاسخ به این مورد که فرمودید :

    اینم نتیجه استفاده از دیتاسنتر های داخلی
    والا زمان های قطعی یا هر مشکلی اتفاقا خیلی نکته ی خوبی است که یکی در همان مرکز مشکل نداشته باشد تا بتوان علت مشکل را پیدا و رفع کرد - شما هم از این مورد استفاده کنید و ببینید مشکل چه بوده و مشکلتون را حل نمائید.

    دیتاسنتر هتزنر خارجی که همین چند وقت پیش بیش از یک هفته دان بود سرورها (مشکل برق)

    موفق باشید


    update----------------

    پیگیری کردیم :

    مشکل ارتباط بین دیتاسنتر تهران و خارج تهران پردیس بوده عزیز - سرویستان را از سرویس های ارزان قیمت مرکز، خارج و به تهران منتقل کنید تا این دست مشکلات نداشته باشید و به حداقل برسه.

    باتشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 27th, 2018 در ساعت 10:38
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    دوست عزیز نمیگیم دان نبودید که مدرک ارائه میکنید این مدرک را در پست http://www.webhostingtalk.ir/showthr...71#post1769471 شما دیدیم ما خدمت شما نیز مانیتورینگ از مرکز داده ارائه کردیم و بیانگر عدم وجود مشکل روی یک سرویس دیگر است.

    میگیم احتمالا فقط سمت سرویس شما یا رنج شما بوده است شاید اتکی بوده یا ... - مرکز مشکلی نبوده است و پشتیبانی نیز فعال بوده است.

    در هر صورت فقط جهت اطلاع خدمت شما ذکر شد و پاسخ به این مورد که فرمودید :



    والا زمان های قطعی یا هر مشکلی اتفاقا خیلی نکته ی خوبی است که یکی در همان مرکز مشکل نداشته باشد تا بتوان علت مشکل را پیدا و رفع کرد - شما هم از این مورد استفاده کنید و ببینید مشکل چه بوده و مشکلتون را حل نمائید.

    دیتاسنتر هتزنر خارجی که همین چند وقت پیش بیش از یک هفته دان بود سرورها (مشکل برق)

    موفق باشید


    update----------------

    پیگیری کردیم :

    مشکل ارتباط بین دیتاسنتر تهران و خارج تهران پردیس بوده عزیز - سرویستان را از سرویس های ارزان قیمت مرکز، خارج و به تهران منتقل کنید تا این دست مشکلات نداشته باشید و به حداقل برسه.

    باتشکر
    سلام،
    والا وقتی ما سرور سفارش میدادیم هیچ گزینه های نبود که سرورهای ارزان در فلان دیتاسنتر و سرورهای گران در تهران، اینطور که شما نوشتید یعنی تقصیر ما بوده که از دیتاسنتر بی کیفیت سرویس گرفتیم،

    این موردی هم که ذکر شد نتیجه تست بر روی 3 رنج مختلف آی پی بوده، یعنی 2 تا سرور اختصاصی + پنل مدیریت سرور خود پارس آنلاین، اگه خود شما هم بودی وقتی رو 3 تا رنج تست می گرفتی و همه دان بودن چه نتیجه ای می گرفتید؟

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،

    مساله دیگه ای که شما فرمودید، شما که میگید هتزنر برای 1 هفته قطع بوده، درست، ولی هتزنر هیچ وقت نمیاد منکر مشکل بشه و یا بگه که شما از دیتاسنتر ارزان قیمت ما خرید کردید پس دان بودنتان طبیعی هست!
    اول اینکه جواب ادم رو میدن (غیب نمی شن) بعدم به صورت شفاف و واضح مشکل رو اطلاع رسانی می کنن و مراتب پیگیری رو هم لحظه به لحظه آپدیت می کنن،
    اینه تفاوت دیتاسنتر ایرانی و اروپایی،

  4. تعداد تشکر ها ازmehrdadabed به دلیل پست مفید


  5. #4
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    سلام،
    والا وقتی ما سرور سفارش میدادیم هیچ گزینه های نبود که سرورهای ارزان در فلان دیتاسنتر و سرورهای گران در تهران، اینطور که شما نوشتید یعنی تقصیر ما بوده که از دیتاسنتر بی کیفیت سرویس گرفتیم،

    این موردی هم که ذکر شد نتیجه تست بر روی 3 رنج مختلف آی پی بوده، یعنی 2 تا سرور اختصاصی + پنل مدیریت سرور خود پارس آنلاین، اگه خود شما هم بودی وقتی رو 3 تا رنج تست می گرفتی و همه دان بودن چه نتیجه ای می گرفتید؟

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،

    مساله دیگه ای که شما فرمودید، شما که میگید هتزنر برای 1 هفته قطع بوده، درست، ولی هتزنر هیچ وقت نمیاد منکر مشکل بشه و یا بگه که شما از دیتاسنتر ارزان قیمت ما خرید کردید پس دان بودنتان طبیعی هست!
    اول اینکه جواب ادم رو میدن (غیب نمی شن) بعدم به صورت شفاف و واضح مشکل رو اطلاع رسانی می کنن و مراتب پیگیری رو هم لحظه به لحظه آپدیت می کنن،
    اینه تفاوت دیتاسنتر ایرانی و اروپایی،
    سلام

    بله دیتاسنتر نمیاد چیزی بگه باید هر دو مرکز فروش داشته باشد اما خودتان با این وضع it کشور باید متوجه این امر باشید (البته اگر هم نیستید مقصر نیستید کجای دنیا ذکر میکنند باید مشترک تخصص it داشته باشد برای خرید یک سرویس) اما در ایران اینگونه است و خیلی موارد از این دست دیگر نیز وجود دارد برای همین است که واسط های دیتاسنتر ها خدمات کلوکیشن ارائه میکنند که این خلل را پر کنند و مشکلات را پیگیری کنند.

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،
    جالب !!!


    قسمت دوم حرفتون نیز کاملا متین و درست بود برای همین ذکر میکنیم خدمتتون که پیگیر مشکل باشید تا خودتان پیگیر نباشید دیتاسنتر پیگیر سرور شما نخواهد بود چون اینقدر مشترک مهم تر از شما دارد که ... که البته این حالت مخصوص مرکز داده فعلی شما نیست کلا همه مراکز تقریبا همین مدل هستند و مشترکین کوچک با چند سرور مشکلات بیشتری همیشه دارند.

    شما که فقط میخواهید مستقیم خرید کنید حداقل الان که متوجه این امر شده اید سرویس های گرانتر دیتاسنتر(ها - همه مراکز تقریبا همین مدل هستند) را خرید کنید و جزو مشترکین vip مرکز باشید تا رسیدگی بهتر باشد.


    باتشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 27th, 2018 در ساعت 11:04
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  6. #5
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    سلام

    بله دیتاسنتر نمیاد چیزی بگه باید هر دو مرکز فروش داشته باشد اما خودتان با این وضع it کشور باید متوجه این امر باشید (البته اگر هم نیستید مقصر نیستید کجای دنیا ذکر میکنند باید مشترک تخصص it داشته باشد برای خرید یک سرویس) اما در ایران اینگونه است و خیلی موارد از این دست دیگر نیز وجود دارد برای همین است که واسط های دیتاسنتر ها خدمات کلوکیشن ارائه میکنند که این خلل را پر کنند و مشکلات را پیگیری کنند.

    جالب !!!


    قسمت دوم حرفتون نیز کاملا متین و درست بود برای همین ذکر میکنیم خدمتتون که پیگیر مشکل باشید تا خودتان پیگیر نباشید دیتاسنتر پیگیر سرور شما نخواهد بود چون اینقدر مشترک مهم تر از شما دارد که ... که البته این حالت مخصوص مرکز داده فعلی شما نیست کلا همه مراکز تقریبا همین مدل هستند و مشترکین کوچک با چند سرور مشکلات بیشتری همیشه دارند.

    شما که فقط میخواهید مستقیم خرید کنید حداقل الان که متوجه این امر شده اید سرویس های گرانتر دیتاسنتر(ها - همه مراکز تقریبا همین مدل هستند) را خرید کنید و جزو مشترکین vip مرکز باشید تا رسیدگی بهتر باشد.


    باتشکر
    سلام و ممنون از پاسخ شما،

    اول اینکه سرورهای ما به صورت اختصاصی هست نه از نوع کلوکیشن، برای همین قاعدتا بررسی مشکلات سخت افزاری یا عدم برقراری لینک شبکه و ... همگی بر عهده دیتاسنتر هست،

    جواب اول دیتاسنتر کلا منکر مشکل بود، ولی در جواب بعدی گفتن که مشکل بوده و الان رفع شده، حتی یه عذرخواهی هم نکردن!

    در هر صورت این موردی که اینجا مطرح شد به این دلیل بوده که چرا اولویت ما اصولا سرور های خارج از ایران هست،

  7. تعداد تشکر ها ازmehrdadabed به دلیل پست مفید


  8. #6
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    تو خماریش بمون
    نوشته ها
    187
    تشکر تشکر کرده 
    284
    تشکر تشکر شده 
    282
    تشکر شده در
    216 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    دوست عزیز نمیگیم دان نبودید که مدرک ارائه میکنید این مدرک را در پست http://www.webhostingtalk.ir/showthr...71#post1769471 شما دیدیم ما خدمت شما نیز مانیتورینگ از مرکز داده ارائه کردیم و بیانگر عدم وجود مشکل روی یک سرویس دیگر است.

    میگیم احتمالا فقط سمت سرویس شما یا رنج شما بوده است شاید اتکی بوده یا ... - مرکز مشکلی نبوده است و پشتیبانی نیز فعال بوده است.

    در هر صورت فقط جهت اطلاع خدمت شما ذکر شد و پاسخ به این مورد که فرمودید :



    والا زمان های قطعی یا هر مشکلی اتفاقا خیلی نکته ی خوبی است که یکی در همان مرکز مشکل نداشته باشد تا بتوان علت مشکل را پیدا و رفع کرد - شما هم از این مورد استفاده کنید و ببینید مشکل چه بوده و مشکلتون را حل نمائید.

    دیتاسنتر هتزنر خارجی که همین چند وقت پیش بیش از یک هفته دان بود سرورها (مشکل برق)

    موفق باشید


    update----------------

    پیگیری کردیم :

    مشکل ارتباط بین دیتاسنتر تهران و خارج تهران پردیس بوده عزیز - سرویستان را از سرویس های ارزان قیمت مرکز، خارج و به تهران منتقل کنید تا این دست مشکلات نداشته باشید و به حداقل برسه.

    باتشکر
    به نظرم شما دارین ناعادلانه برخورد میکنید ...

    منم تعدادی vps از دیتاسنترای مختلف در ماه گذشته تا به الان تهیه کردم ای جاهای مختلف و در کل از کیفیت شبکه ی ایران رضایت ندارم ...

    در کل کیفیت شبکه ی ایران به این صورته که اینترنت خیلی ضعیف ارائه میشه اکثر اوقات ولی اینترانت 99 درصد اوقات خوبه ولی خوب شبکه ی داخلی کاربرد خاصی نداره ...

    اللخصوص پنل خود دیتاسنتر که قطع شد و زیربار نمیروند نشان از بی مسئولیتی خود دیتاسنتر داره :: نمونه هتزنر همین ماه گذشته پنل خودشم چند ساعت قطع بود ولی خودش اعلام کرد که به دلیل مشکلات برقی اختلال داشتند و این یعنی قبول کردن مشکلات ...


    البته شما کلا تمرکز سرویسدهی و فروشتون روی سرور های ایران هست و البته تجهیزات خوبی هم تهیه کردین برای اینکار و طبیعیه تا جایی ک میشه حمایت کنید از شبکه ی داخل کشور ...

    موفق و پایدار باشید .
    همه کاره و هیچکاره که میگن منم من

  9. تعداد تشکر ها از Amlaaki به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وضعیت بازار هاستینگ در دو سه ماه اخیر
    توسط plastic در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: January 20th, 2012, 21:43
  2. وضعیت بازار هاستینگ
    توسط novinvps.com در انجمن نمایندگی میزبانی وب
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: May 12th, 2010, 13:44

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •