صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 55

موضوع: جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

  1. #41
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    محل سکونت
    تو خماریش بمون
    نوشته ها
    187
    تشکر تشکر کرده 
    284
    تشکر تشکر شده 
    282
    تشکر شده در
    216 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط a1994n1373 نمایش پست ها
    اگه مدیران انجمن لطف کنن و کسانی که قیمت پایین میدن رو بلاک کنن یا بهشون اخطار بدن اکثر این مواردی که میفرمایین حل میشه .

    حتی ما حاضریم تایمی که آنلاین هستیم رو به مانیتور این مورد بپردازیم تا فشار روی مدیران محترم نیاد .
    خیلی حرفتون جالبه .

    حالا انگار کل مشتریا خلاصه میشند توی این انجمن .

    این انجمن زور بزنه 5 درصد مشتریا رو در خودش داشته باشه .

    که اونام خیلیهاشون و با سابقه هاشون خودشون میدونن از کی بخرن از کی نخرن و یا چه بسا مستقیم بخرند ...
    همه کاره و هیچکاره که میگن منم من

  2. # ADS




     

  3. #42
    عضو دائم sazsaz آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    بندر گناوه
    نوشته ها
    1,123
    تشکر تشکر کرده 
    296
    تشکر تشکر شده 
    1,265
    تشکر شده در
    861 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    اگه مدیران انجمن لطف کنن و کسانی که قیمت پایین میدن رو بلاک کنن یا بهشون اخطار بدن اکثر این مواردی که میفرمایین حل میشه .

    حتی ما حاضریم تایمی که آنلاین هستیم رو به مانیتور این مورد بپردازیم تا فشار روی مدیران محترم نیاد .
    بزرگوار این چه استدلالی هست
    آخه آدم کشکی نباید حرف بزنه
    مرد مومن . اینجا یک بازار هست . هر کس حق داره قیمتش را مشخص کنه ( خیر سرمون یک سندیکا که نداریم ) اون ارزون می فروشه باید بلاک بشه . اونی که گرون فروشه چی ؟ بهش ستاره بدن ؟ (این مشکل را حل می کنه یا طبقه سازی می کنه ؟ )
    به جای خط و نشون کشیدن برای دیگران بهتر است خودمان را تصفیه و پاک کنیم

  4. تعداد تشکر ها ازsazsaz به دلیل پست مفید


  5. #43
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط pardishosting نمایش پست ها
    متاسفانه شرکت هایی که تمرکزشون خدمات هاستینگ بوده بسیار تحت فشار هستند.
    ما هم با وجود تعدیل چند سرور باز هم با این قیمت های این دو روزه همه تدابیرمون نقش بر آب شد.

    متاسفانه در این وضیعت افزایش قیمت هم مشکلی رو حل نمی کنه.
    معتقدم دو راه بیشتر نداریم.

    1) ادغام شرکت هایی که در یک سطح هستند.
    2) انتقال سرورها به ایران
    همین الان دیتاسنتر پارس آنلاین قطعه، حتی پنل شون هم قطعه، نه میشه ایمیل زد نه میشه تماس گرفت،
    مثلا پارس آنلاین یکی از دیتاسنتر های مطرح هست دیگه بقیه که هیچ!

  6. #44
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    همین الان دیتاسنتر پارس آنلاین قطعه، حتی پنل شون هم قطعه، نه میشه ایمیل زد نه میشه تماس گرفت،
    مثلا پارس آنلاین یکی از دیتاسنتر های مطرح هست دیگه بقیه که هیچ!
    با سلام

    مانیتورینگ :

    http://uupload.ir/files/4lpg_dd-bw.png

    هیچ قطعی نبوده - البته از لینک زیرساخت کشور در آن مرکز استفاده میکنیم تلفن پشتیبانی هم برای خدمات زیرساختی مرکز دارند(سایر خدمات مثل هاست و ... اطلاع نداریم)

    احتمال دارد فقط روی سرویس های شما بوده.

    آپتایم در 30 روز گذشته 99.96%

    باتشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  7. #45
    عضو انجمن a1994n1373 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    https://t.me/ALiNezamifarDotCom
    نوشته ها
    603
    تشکر تشکر کرده 
    167
    تشکر تشکر شده 
    660
    تشکر شده در
    570 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط sazsaz نمایش پست ها
    بزرگوار این چه استدلالی هست
    آخه آدم کشکی نباید حرف بزنه
    مرد مومن . اینجا یک بازار هست . هر کس حق داره قیمتش را مشخص کنه ( خیر سرمون یک سندیکا که نداریم ) اون ارزون می فروشه باید بلاک بشه . اونی که گرون فروشه چی ؟ بهش ستاره بدن ؟ (این مشکل را حل می کنه یا طبقه سازی می کنه ؟ )
    به جای خط و نشون کشیدن برای دیگران بهتر است خودمان را تصفیه و پاک کنیم
    منظور بنده این بود که بالاخره از یه جایی باید شروع کرد و متعادلسازی قیمت ها انجام بشه .

    من چندین سال در حوزه ی عکاسی و تایپ و تکثیر فعالیت کردم . اونا هم یه تایم خیلی زیادی وضعیتشون دقیقا مثل ما بود .
    ولی منتظر نموندن کسی بیاد واسشون کاری کنه ! خودشون دست به کار شدن . اونایی که تهران و شهر های بزرگ بودن سراغ نماینده ها رفتن و خواستار ایجاد صنف(اتحادیه) شدن . در کمتر از 6 ماه تلاششون نتیجه داد و الان هم با وجود اینکه بازار برای همه خرابه ولی خودشون از تلاششون راضین .
    ما که هیچ صنف و اتحادیه و ... نداریم . پس باید خودمون دست به کار بشیم دیگه .


    نکنه شما هم منتظرین یه روز خوب بیاد ؟؟؟
    بیا تو هاست | سرور اختصاصی-مجازی-هاست-پنل پیامک
    تلگرام نظامی فر: @ALiNezamifarDotCom
    واتس آپ / تماس / پیامک :09365677482

  8. #46
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    با سلام

    مانیتورینگ :

    http://uupload.ir/files/4lpg_dd-bw.png

    هیچ قطعی نبوده - البته از لینک زیرساخت کشور در آن مرکز استفاده میکنیم تلفن پشتیبانی هم برای خدمات زیرساختی مرکز دارند(سایر خدمات مثل هاست و ... اطلاع نداریم)

    احتمال دارد فقط روی سرویس های شما بوده.

    آپتایم در 30 روز گذشته 99.96%

    باتشکر
    خدایا شکرت که من همیشه یه مدرک در این موارد دارم:

    https://www.host-tracker.com/Instant...-0003ff73517a/

    ما سیستم مانیتورینگ خودمون رو داریم، دقیقا از 02:06:16 تا 07:31:26 به صورت کامل و از تمامی نقاط دنیا (داخل و خارج) دان بودن،

  9. #47
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    خدایا شکرت که من همیشه یه مدرک در این موارد دارم:

    https://www.host-tracker.com/Instant...-0003ff73517a/

    ما سیستم مانیتورینگ خودمون رو داریم، دقیقا از 02:06:16 تا 07:31:26 به صورت کامل و از تمامی نقاط دنیا (داخل و خارج) دان بودن،
    دوست عزیز نمیگیم دان نبودید که مدرک ارائه میکنید این مدرک را در پست http://www.webhostingtalk.ir/showthr...71#post1769471 شما دیدیم ما خدمت شما نیز مانیتورینگ از مرکز داده ارائه کردیم و بیانگر عدم وجود مشکل روی یک سرویس دیگر است.

    میگیم احتمالا فقط سمت سرویس شما یا رنج شما بوده است شاید اتکی بوده یا ... - مرکز مشکلی نبوده است و پشتیبانی نیز فعال بوده است.

    در هر صورت فقط جهت اطلاع خدمت شما ذکر شد و پاسخ به این مورد که فرمودید :

    اینم نتیجه استفاده از دیتاسنتر های داخلی
    والا زمان های قطعی یا هر مشکلی اتفاقا خیلی نکته ی خوبی است که یکی در همان مرکز مشکل نداشته باشد تا بتوان علت مشکل را پیدا و رفع کرد - شما هم از این مورد استفاده کنید و ببینید مشکل چه بوده و مشکلتون را حل نمائید.

    دیتاسنتر هتزنر خارجی که همین چند وقت پیش بیش از یک هفته دان بود سرورها (مشکل برق)

    موفق باشید


    update----------------

    پیگیری کردیم :

    مشکل ارتباط بین دیتاسنتر تهران و خارج تهران پردیس بوده عزیز - سرویستان را از سرویس های ارزان قیمت مرکز، خارج و به تهران منتقل کنید تا این دست مشکلات نداشته باشید و به حداقل برسه.

    باتشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 27th, 2018 در ساعت 10:38
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  10. #48
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    دوست عزیز نمیگیم دان نبودید که مدرک ارائه میکنید این مدرک را در پست http://www.webhostingtalk.ir/showthr...71#post1769471 شما دیدیم ما خدمت شما نیز مانیتورینگ از مرکز داده ارائه کردیم و بیانگر عدم وجود مشکل روی یک سرویس دیگر است.

    میگیم احتمالا فقط سمت سرویس شما یا رنج شما بوده است شاید اتکی بوده یا ... - مرکز مشکلی نبوده است و پشتیبانی نیز فعال بوده است.

    در هر صورت فقط جهت اطلاع خدمت شما ذکر شد و پاسخ به این مورد که فرمودید :



    والا زمان های قطعی یا هر مشکلی اتفاقا خیلی نکته ی خوبی است که یکی در همان مرکز مشکل نداشته باشد تا بتوان علت مشکل را پیدا و رفع کرد - شما هم از این مورد استفاده کنید و ببینید مشکل چه بوده و مشکلتون را حل نمائید.

    دیتاسنتر هتزنر خارجی که همین چند وقت پیش بیش از یک هفته دان بود سرورها (مشکل برق)

    موفق باشید


    update----------------

    پیگیری کردیم :

    مشکل ارتباط بین دیتاسنتر تهران و خارج تهران پردیس بوده عزیز - سرویستان را از سرویس های ارزان قیمت مرکز، خارج و به تهران منتقل کنید تا این دست مشکلات نداشته باشید و به حداقل برسه.

    باتشکر
    سلام،
    والا وقتی ما سرور سفارش میدادیم هیچ گزینه های نبود که سرورهای ارزان در فلان دیتاسنتر و سرورهای گران در تهران، اینطور که شما نوشتید یعنی تقصیر ما بوده که از دیتاسنتر بی کیفیت سرویس گرفتیم،

    این موردی هم که ذکر شد نتیجه تست بر روی 3 رنج مختلف آی پی بوده، یعنی 2 تا سرور اختصاصی + پنل مدیریت سرور خود پارس آنلاین، اگه خود شما هم بودی وقتی رو 3 تا رنج تست می گرفتی و همه دان بودن چه نتیجه ای می گرفتید؟

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،

    مساله دیگه ای که شما فرمودید، شما که میگید هتزنر برای 1 هفته قطع بوده، درست، ولی هتزنر هیچ وقت نمیاد منکر مشکل بشه و یا بگه که شما از دیتاسنتر ارزان قیمت ما خرید کردید پس دان بودنتان طبیعی هست!
    اول اینکه جواب ادم رو میدن (غیب نمی شن) بعدم به صورت شفاف و واضح مشکل رو اطلاع رسانی می کنن و مراتب پیگیری رو هم لحظه به لحظه آپدیت می کنن،
    اینه تفاوت دیتاسنتر ایرانی و اروپایی،

  11. تعداد تشکر ها ازmehrdadabed به دلیل پست مفید


  12. #49
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrdadabed نمایش پست ها
    سلام،
    والا وقتی ما سرور سفارش میدادیم هیچ گزینه های نبود که سرورهای ارزان در فلان دیتاسنتر و سرورهای گران در تهران، اینطور که شما نوشتید یعنی تقصیر ما بوده که از دیتاسنتر بی کیفیت سرویس گرفتیم،

    این موردی هم که ذکر شد نتیجه تست بر روی 3 رنج مختلف آی پی بوده، یعنی 2 تا سرور اختصاصی + پنل مدیریت سرور خود پارس آنلاین، اگه خود شما هم بودی وقتی رو 3 تا رنج تست می گرفتی و همه دان بودن چه نتیجه ای می گرفتید؟

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،

    مساله دیگه ای که شما فرمودید، شما که میگید هتزنر برای 1 هفته قطع بوده، درست، ولی هتزنر هیچ وقت نمیاد منکر مشکل بشه و یا بگه که شما از دیتاسنتر ارزان قیمت ما خرید کردید پس دان بودنتان طبیعی هست!
    اول اینکه جواب ادم رو میدن (غیب نمی شن) بعدم به صورت شفاف و واضح مشکل رو اطلاع رسانی می کنن و مراتب پیگیری رو هم لحظه به لحظه آپدیت می کنن،
    اینه تفاوت دیتاسنتر ایرانی و اروپایی،
    سلام

    بله دیتاسنتر نمیاد چیزی بگه باید هر دو مرکز فروش داشته باشد اما خودتان با این وضع it کشور باید متوجه این امر باشید (البته اگر هم نیستید مقصر نیستید کجای دنیا ذکر میکنند باید مشترک تخصص it داشته باشد برای خرید یک سرویس) اما در ایران اینگونه است و خیلی موارد از این دست دیگر نیز وجود دارد برای همین است که واسط های دیتاسنتر ها خدمات کلوکیشن ارائه میکنند که این خلل را پر کنند و مشکلات را پیگیری کنند.

    خیلی جالبه که خود دیتاسنتر هم منکر این موضوع شده،
    جالب !!!


    قسمت دوم حرفتون نیز کاملا متین و درست بود برای همین ذکر میکنیم خدمتتون که پیگیر مشکل باشید تا خودتان پیگیر نباشید دیتاسنتر پیگیر سرور شما نخواهد بود چون اینقدر مشترک مهم تر از شما دارد که ... که البته این حالت مخصوص مرکز داده فعلی شما نیست کلا همه مراکز تقریبا همین مدل هستند و مشترکین کوچک با چند سرور مشکلات بیشتری همیشه دارند.

    شما که فقط میخواهید مستقیم خرید کنید حداقل الان که متوجه این امر شده اید سرویس های گرانتر دیتاسنتر(ها - همه مراکز تقریبا همین مدل هستند) را خرید کنید و جزو مشترکین vip مرکز باشید تا رسیدگی بهتر باشد.


    باتشکر
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 27th, 2018 در ساعت 11:04
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  13. #50
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    12
    تشکر تشکر کرده 
    47
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    32 پست

    پیش فرض پاسخ : جمعیت بیچاره ای بنام هاستینگ

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    سلام

    بله دیتاسنتر نمیاد چیزی بگه باید هر دو مرکز فروش داشته باشد اما خودتان با این وضع it کشور باید متوجه این امر باشید (البته اگر هم نیستید مقصر نیستید کجای دنیا ذکر میکنند باید مشترک تخصص it داشته باشد برای خرید یک سرویس) اما در ایران اینگونه است و خیلی موارد از این دست دیگر نیز وجود دارد برای همین است که واسط های دیتاسنتر ها خدمات کلوکیشن ارائه میکنند که این خلل را پر کنند و مشکلات را پیگیری کنند.

    جالب !!!


    قسمت دوم حرفتون نیز کاملا متین و درست بود برای همین ذکر میکنیم خدمتتون که پیگیر مشکل باشید تا خودتان پیگیر نباشید دیتاسنتر پیگیر سرور شما نخواهد بود چون اینقدر مشترک مهم تر از شما دارد که ... که البته این حالت مخصوص مرکز داده فعلی شما نیست کلا همه مراکز تقریبا همین مدل هستند و مشترکین کوچک با چند سرور مشکلات بیشتری همیشه دارند.

    شما که فقط میخواهید مستقیم خرید کنید حداقل الان که متوجه این امر شده اید سرویس های گرانتر دیتاسنتر(ها - همه مراکز تقریبا همین مدل هستند) را خرید کنید و جزو مشترکین vip مرکز باشید تا رسیدگی بهتر باشد.


    باتشکر
    سلام و ممنون از پاسخ شما،

    اول اینکه سرورهای ما به صورت اختصاصی هست نه از نوع کلوکیشن، برای همین قاعدتا بررسی مشکلات سخت افزاری یا عدم برقراری لینک شبکه و ... همگی بر عهده دیتاسنتر هست،

    جواب اول دیتاسنتر کلا منکر مشکل بود، ولی در جواب بعدی گفتن که مشکل بوده و الان رفع شده، حتی یه عذرخواهی هم نکردن!

    در هر صورت این موردی که اینجا مطرح شد به این دلیل بوده که چرا اولویت ما اصولا سرور های خارج از ایران هست،

  14. تعداد تشکر ها ازmehrdadabed به دلیل پست مفید


صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وضعیت بازار هاستینگ در دو سه ماه اخیر
    توسط plastic در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: January 20th, 2012, 21:43
  2. وضعیت بازار هاستینگ
    توسط novinvps.com در انجمن نمایندگی میزبانی وب
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: May 12th, 2010, 13:44

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •