نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 120

موضوع: نیرا کلاود | سرور مجازی بخرید ؛ اینترنت آسیاتک هدیه بگیرید !! |‌ سرور با رم ۱ فقط ۱۴۵۰۰ از ایکاتل هلند !

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #12
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : نیرا کلاود | سرور مجازی بخرید ؛ اینترنت آسیاتک هدیه بگیرید !! |‌ سرور با رم ۱ فقط ۱۴۵۰۰ از ایکاتل هلند !

    نقل قول نوشته اصلی توسط denjoores نمایش پست ها
    دوستان دیگه همه چیز رو با سند برای خرید خودم اینجا گفتم ، ایشونم جواب دادن و دیگه خوتون قاضی باشید،
    بسیار عالی که قضاوت رو به عهده دوستان می گذارید ! ما حتی در این حد نتونستید کاری بکنید که از روی تنبلی یا عدم سواد فنی در اون مدتی که بنده به شما در تلگرام شخصی پاسخ نمی دادم یه تیکت بدید!
    نقل قول نوشته اصلی توسط denjoores نمایش پست ها
    وقتی هم دیگه برای بحث با ایشون نیست،
    در این مورد ازتون تشکر می کنم که وقت ما رو هم بیشتر ازین نمی گیرید و اجازه می دید به دیرگران رسیدگی بشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط denjoores نمایش پست ها
    توصیه می کنم به ایشون:
    0. برن در مورد حلال و حروم یه تحقیق بکنن
    1. برن در مورد وجدان و تعهد یه تحقیق بکنن
    2. برن در مورد دروغ و هاشا یه تحقیق بکنن
    3. یه دکتر اعصاب و روان برن
    4. در مورد مشتری مداری و مشتری ناراضی مطالعه کنن
    حتما این توصیه ها رو بررسی کرده و در صورت لزوم اقدام می کنم و ازتون به خاطر اینکه عقایدتون رو بدون فحاشی فرمودید ممنونم
    توصیه های بنده به شما :
    1- حتما در ابتدا قبل از خرید و ... دقت کنید که پست - افر - تاپیک - اطلاعات و ... برای کی هستند
    2- قوانین جایی که ازش خریداری می کنید رو بخونید و با روندش اشنا بشید ! چرا که اگر این کار رو نکنید شرکت موظف نیست که با روند شما و راه های شما جلو بره - شما موظف هستید که با روند و راه های شرکت جلو برید چرا که در ابتدا وقتی قصد همکاری با شرکت رو دارید قوانینش رو قبول کردید !
    3- کامل و درست بخونید تا بتونید به درستی پاسخ بدید
    4- قبل از پاسخ دادن فکر بکنید و بعدش با دلیل لازم و کافی اقدام به پاسخ گویی بکنید
    5- اخرین و مهم ترین نکته اینکه : ادب هر انسانی نشون دهنده تربیت خانوادگی اوست و نشون دهنده شخصیتش ! ما اینجا اگر هم کسی ادعای نادرست دارد و یا کلا طلبی ازش داریم و ... بهش فحش نمی دیم !!! فکر نکنید که با فحش دادن کسی حق می شه یا حرفش (چه درست و چه غلط) درست برداشت می شه !

    روزتون خوش

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1eng.ir نمایش پست ها
    بزرگواران شاکی؛
    اگر حق با شما هست چرا شکایت نمیکنید؟
    چند نفر هستید دیگه، شکایت کنید و به نتیجه برسونید و نذارید بقیه هم متضرر بشن
    یا اینکه صبر کنید طبق صحبتشون که گفتن بعد از ۷ تا ۱۲ روز پول رو برگشت میدن، اگه برگشت ندادن حمله کنید بهش ...
    حرف حق
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1eng.ir نمایش پست ها
    فروشنده محترم؛
    واقعاً یه سرویس دهنده باید اینجوری با مشتریش صحبت کنه؟
    مشتری هر چقدر هم بد صحبت کنه، شما این حق رو نداری که اینجوری باهاش صحبت کنی (البته اصول حرفه‌ای اینو میگه!)
    عزیز جان من واقعا دیگه نمی دونم چطوری صحبت بکنم ؟ از اول این مشکلاتی که برای ما پیش اومده تا همین الان از همه, از شاکی, از حمایت کننده و از هر کسی چه کسی که فحش داده و چه کسی که مثل انسان برخورد کرده عذرخواهی کردم هر طوری بگید! توی پست هام مشخص هست !
    کاملا درست می فرمایید رفتار حرفه ای به همون شکلی هست که شما می فرمایید. و سعی هم بر همین منوال بوده ! ما تا الان از کسی که فحاشی کرده تا بقیه افراد که حتی مشتری 5-6 سالمون هستند و عملا به نوعی دوستمون محسوب می شن "تو" نگفتیم

    ولی واقعا بعضی مواقع واقعا دیگه با وجود اینکه ما توضیحات رو می دیم دوستان یا نمی خونند یا دلایل و علل کامل بی ربط و یا تاریخ گذشته می دن ! من هر چی توضیح می دم با دلیل و مدرک یا واقعا سواد لازم رو ندارن برای خوندن یا واقعا نمی خوان متوجه بشن ! من دیگه واقعا اخرش کم اوردم !
    با وجود اینکه برای بیشتر از حداقل 10 بار طی همین تاپیک گفته شده که تایپک برای 2 سال پیش هست ! و عملا ما اینجا فروشی نداشتیم و الان اومده بالا و دیگه اون اطلاعات معتبر نیست ! باز اومده می گه من خرید کردم شما اول تاپیک خودت نوشتی شماره تماست فلانه !
    عزیز جان بالفرض اگر هم از همینجا خرید کردی باید کل تاپیک رو می خوندی و به زمانش هم توجه می کردی ! دیگه اینکه توجه نکردند مشکل بنده نیست ! ایشون حتی به خودشون زحمت ندادند که یک تیکت برای اینکه براشون برگشت وجه زده بشه ایجاد بکنند ! حتی نخواستند در این حد ساده هم پیگیر باشند !
    بعد اومدند در اکانت شخصی بنده کلی فحش ناموسی دادند ! مشکلی که مرتبط به ما نیست رو به گردن ما می اندازن ! ما به تمامی مشتریان بدون استثنا توضیح دادیم و قطعا براشون جبران کردیم !

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1eng.ir نمایش پست ها
    شما وقتی نمیتونی سرویس بدی چرا از مشتری سفارش میگیری؟ الان هم که نمیتونی سرویس بدی باید تو کمترین زمان ممکن پولشو برگشت بدی نه قانونی که برای خودت گذاشتی و ۲ هفته قراره معطلشون کنی! خوب معلومه که میان بهت فحش میدن و بد و بیراه میگن! کاملاً هم حق دارن!!
    این رو یکم دارید تندروی می فرمایید . هر طور که باشه همونطور که فروشنده باید رفتار حرفه ای داشته باشه , خریدار هم باید رفتار حرفه ای بکنه ! در متن قوانین سایبری , فحاشی خریداران به هر دلیل و علتی در صورتی که فروشنده اقدام به شکایت بکنه قابل پیگیری هست ! بنده خودم گفتم مشکل از سمت ما بوده و ما برای مدتی و به هر دلیلی موجود نداشتیم و مشکلاتی هم در سیستم مدیریت و نرم افزار هامون به وجود اومده بود و سفارش رو دریافت کردیم (توضیحات رو کامل دادم قبلا می تونید تشریف ببرید و بخونید !) الان سه تا راه دارند یا صبوری بکنند (که برای اکثر افراد تحویل داده شده , این گفته برای زمانی بود که ما مشکل داشتیم) یا درخواست برگشت وجه بدند که یه عده هم همین کار رو کردند و یا اگر فکر می کنند ما دله *د*ز*د و کلاه بردار و .... هستیم و حرف ما رو قبول ندارند تشریف ببرند شکایت بکنند ! که یکی دو نفر هم همین کار رو کردند ! فحاشی در اینجا معنی نداره ! همه چیز کاملا مشخص شده.

    اما سرجمع نکته ای که قابل توجه هست پاسخ گویی به این دوستان در اینجاست , در جایی که ما تقریبا هیچ فعالیت تجاری دیگه نداریم نشان از این دارد که این وقت نسبتا بالایی که برای پاسخگویی و تایپ صرف می شه به این خاطر هست که بهشون اهمیت داده می شه و بهشون احترام گذاشته می شه وگرنه خیلی ساده از اونجایی که هیچ وظیفه ای هم نسبت به این دوستان در طی تاپیک و ... نداریم خیلی ساده همه چیز رو اینجا بدون پاسخ می گذاشتیم و مطمئن باشید که برای ما هیچ مشکلی چه از بابت مالی و چه از بابت اعتبار و ... مشکلی به وجود نمی اومد !
    پس ما داریم احترام می گذاریم چه در حرف و چه در عمل و به اشتباه خودمون هم اعتراف می کنیم ولی فحاشی کردن به این نوع رفتار بی منطقی و غیر عقلانی بودن فرد رو نشون می ده !
    ویرایش توسط hpnn.wm : June 23rd, 2018 در ساعت 15:10

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: May 19th, 2015, 00:44
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 29th, 2015, 17:07
  3. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: October 15th, 2014, 17:25
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: July 31st, 2014, 20:42
  5. آسیب‌های فضای مجازی را می شناسید؟
    توسط javanhosting در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 26th, 2012, 09:10

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •