بزرگواران شاکی؛
اگر حق با شما هست چرا شکایت نمیکنید؟
چند نفر هستید دیگه، شکایت کنید و به نتیجه برسونید و نذارید بقیه هم متضرر بشن
یا اینکه صبر کنید طبق صحبتشون که گفتن بعد از ۷ تا ۱۲ روز پول رو برگشت میدن، اگه برگشت ندادن حمله کنید بهش ...
فروشنده محترم؛
واقعاً یه سرویس دهنده باید اینجوری با مشتریش صحبت کنه؟
مشتری هر چقدر هم بد صحبت کنه، شما این حق رو نداری که اینجوری باهاش صحبت کنی (البته اصول حرفهای اینو میگه!)
شما وقتی نمیتونی سرویس بدی چرا از مشتری سفارش میگیری؟ الان هم که نمیتونی سرویس بدی باید تو کمترین زمان ممکن پولشو برگشت بدی نه قانونی که برای خودت گذاشتی و ۲ هفته قراره معطلشون کنی! خوب معلومه که میان بهت فحش میدن و بد و بیراه میگن! کاملاً هم حق دارن!!