نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: دیجی کالا

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #17
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    نوشته ها
    36
    تشکر تشکر کرده 
    154
    تشکر تشکر شده 
    90
    تشکر شده در
    66 پست

    پیش فرض پاسخ : دیجی کالا

    من باهاتون موافقم

    من دمه عید ازشون یه داک هارد اکسترنال دو اسلاته خریدم. و مثله دوستمون بعد از 5روز (روز جمعه) که تعطیل بودم و وقت کردم بازش کردم برای استفاده. توی یکی از اسلات ها هارد جا نمیخورد. به دیجیکالا زنگ ردم و ادرس گرفتن که بیان. بعد از 3 روز زنگ زدن و گفتن که چرا پیگیری نکردید. متوجه شدم که میخواستن 7 روز بگذره و شانه خالی کنن. ولی همون روز (شنبه روز ششم) با خوده فروشنده جنس تماس گرفتم و ادرس دفتر تهران رو داد گفت به دیجیکالا فکر نکن چون به جایی نمیرسی بیار 2روزه یا تعویض میکنیم یا تعمیر. منم بردم و درستش کردن بهم دادن. (این تماس به واسطه این بود که هنگام خرید درخواست صدور فیزیکی فاکتور رو درخواست کرده بودم)


    یک پیشنهاد ویژه دارم برای همه دوستانی که میخوان از دی جی کالا خرید کنند.

    حتما و حتما موقع خرید (هر کالایی) از دیجیکالا نوع پرداخت رو پرداخت در محل انتخاب کنید و وقتی جنس رو براتون مسئول دیجیکالا میاره همونجا قبله اینکه بخوایید کارت بکشین یا پولشو بدین محصول رو باز کنید و جلوی همون طرف تستش کنید. اون مسئول نمیتونه ایرادی بگیره و شما هم هنوز مبلغی پرداخت نکردید.

    همین پیشنهاد رو توی کامنتهای دیجیکالا چندبار نوشتم و هربار کامنتمو تایید نکردن.

  2. تعداد تشکر ها ازenable به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •