من باهاتون موافقم
من دمه عید ازشون یه داک هارد اکسترنال دو اسلاته خریدم. و مثله دوستمون بعد از 5روز (روز جمعه) که تعطیل بودم و وقت کردم بازش کردم برای استفاده. توی یکی از اسلات ها هارد جا نمیخورد. به دیجیکالا زنگ ردم و ادرس گرفتن که بیان. بعد از 3 روز زنگ زدن و گفتن که چرا پیگیری نکردید. متوجه شدم که میخواستن 7 روز بگذره و شانه خالی کنن. ولی همون روز (شنبه روز ششم) با خوده فروشنده جنس تماس گرفتم و ادرس دفتر تهران رو داد گفت به دیجیکالا فکر نکن چون به جایی نمیرسی بیار 2روزه یا تعویض میکنیم یا تعمیر. منم بردم و درستش کردن بهم دادن. (این تماس به واسطه این بود که هنگام خرید درخواست صدور فیزیکی فاکتور رو درخواست کرده بودم)
یک پیشنهاد ویژه دارم برای همه دوستانی که میخوان از دی جی کالا خرید کنند.
حتما و حتما موقع خرید (هر کالایی) از دیجیکالا نوع پرداخت رو پرداخت در محل انتخاب کنید و وقتی جنس رو براتون مسئول دیجیکالا میاره همونجا قبله اینکه بخوایید کارت بکشین یا پولشو بدین محصول رو باز کنید و جلوی همون طرف تستش کنید. اون مسئول نمیتونه ایرادی بگیره و شما هم هنوز مبلغی پرداخت نکردید.
همین پیشنهاد رو توی کامنتهای دیجیکالا چندبار نوشتم و هربار کامنتمو تایید نکردن.





 
			
			 
  
  پاسخ : دیجی کالا
 پاسخ : دیجی کالا
				 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول