-
June 13th, 2018, 16:53
#11
عضو دائم
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
gh-moradi
کاملا صحیح متوجه منظور شما هستم اما باور بفرمائید دنبال سرویس ارزون و اینا نبودیم و نیستیم البته که هزینه هم مدنظر قرار میدیم
دیدم ایشون افر دادن که برامون جالب بود قبل از هرچیزی سابقه ایشون رو بررسی کردیم بعدش واسه یکی از پروژه ها ازشون سرویس گرفتیم
اروم اروم اعتماد به شرکتها کمرنگ و کمرنگتر میشه و انتخاب سخت تر. شاید روزی برسه که دیگه از سرویس دهندگان ایرانی هیچ سرویسی نداشته باشیم
- - - updated - - -
جسارتن شما از کجا میدانید ما درست هزینه نمیکنیم؟ آیا ما با شما همکاری قبلی داشتیم؟ کم و کاستی بوده از طرف ما؟ آیا هزینه به شما پرداخت نکردیم؟ یا به شما بدهکاریم؟
ما سرویس را بعنوان پشتیبانی کامل خریداری کردیم (چیزی که توی تاپیک ذکر شده بود) و عرض کردم هیچ درخواستی مبتنی بر پشتیبانی نرم افزاری از ایشون نکردیم فقط یک سوال ساده در مورد تاریخ سیستم عامل بود که ایشون میتونست بهتر پاسخ بده نه اینکه مستقیم بگه هیچ پشتیبانی نرم افزار نداریم. به نظرم اگر درحد توانش بود و وقتش رو داشت میتونست جواب بده (درصورتیکه جواب ما بله یا خیر بود) و در آخر بگه امکان پشتیبانی نرم افزاری از این پس وجود نداره یا چیزی مشابه که مشتری مداری هم حفظ بشه. درسته بفرما و بتمرگ یه معنی میدن ولی استفاده درست ازشون خیلی شرطه
با سلام
درست هزینه که ذکر کردیم به این خاطر است که سرور با پشتیبانی نگرفتید و میزبان هم اگر ذکر کردند پشتیبانی کامل و هم اکنون پاسخ نمیدهند این یعنی درست هزینه نشده است و میزبان نیز به تعهدات خود عمل نکرده است.(معامله غیر شفاف با یک میزبان که به تعهدات خود پایبند نیست)
درست هزینه اگر بکنید یعنی میدانید اگر ذکر میکنند پشتیبانی نرم افزاری کامل پس قیمت سرویس باید خیلی بیشتر از حالت یک سرویس خام باشد، در صورت تمایل مشخصات و نوع سرویس و هزینه ای که کرده اید را بفرمائید تا ببینیم آیا متناسب با سرویس با پشتیبانی کامل که تبلیغ چنین موردی بوده است هزینه شده یا خیر ...
هزینه پرداخت نکردن (فرمودید بدهکار هستید) با درست هزینه نکردن دو چیز متفاوت است. درست هزینه نکردن یعنی متناسب با سرویسی که خرید کرده اید هزینه نپرداخته اید و به تبلیغات خام و پوچ توجه کرده اید که فقط جهت جذب شما به هر قیمتی بوده است.
درست هزینه کردن یعنی بستن قرار داد فنی و پشتیبانی و دریافت سرویس مثل تمام شرکت های بزرگی که به این صورت خرید میکنند و آیا به چنین مشکلاتی بر میخورند ؟ و اگر مشکل دارند آیا یکی از آنها در یک انجمن تاپیک میزنند ؟ چون متناسب با سرویس و قرار داد هزینه داده اند پیگیری حقوقی انجام میدهند و حتی در مقابل sla که دریافت کرده اند میتوانند خسارت بگیرند.
در پایان در وضعیت و حال فعلی مشکل 100% از میزبان است نمیخواهیم اعلام کنیم مشکل از شما است بلکه در مورد درست هزینه کردن برای خرید های آتی به شما اعلام کردیم که متناسب با آن سرویس بگیرید تا مشکلات خیلی کمتر شود، خودتان ارزیابی کنید و ببینید این هزینه با سرویس معقول هست یا خیر چون بهترین ارزیابی کننده خودتان هستید وگرنه که هیچ ماست فروشی ماست وی ترش نیست.
در پایان اگر جسارتی احساس کرده اید که انجام شده است پوذش میخواهیم.
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mizban97
سلام دقیقا
بنده خودم با یک شرکت خارجی کار می کنم ازشون پشتیبانی خواستم حدود ۷۰ دلار قیمت بهم دادن .
که به پول ایران خیلی در میاد حدود ۴۰۰ هزار تومان میشه .
در صورتی که ایرانی ها حاظر به پرداخت هزینه های پشتیبانی نیستند و با این حال انتظارات زیادی از سرویس دهنده خودشون دارند .
متاسفانه خیلی از دوستان را دیده ایم که یک سرویس دهنده خارجی درخواست هزینه میکند به راحتی برای پشتیبانی هزینه میدهند اما به یک ایرانی هزینه نمیدهند.
چرا ؟ چون مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.
اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
ویرایش توسط RoobinaServer : June 13th, 2018 در ساعت 17:02
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018 16:53
# ADS
-
June 13th, 2018, 17:50
#12
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
چرا ؟ چون مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.
اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
حرفتون کاملا صحیح و موافقم . متاسفانه خیلی خیلی اینجورین و اگه چیزی هم بپرسن شاید پشتیبان چیزی نمیفهمه در اون مورد باز میگه پشتیبانی واقعی و کامل
- - - Updated - - -
ویرایش توسط my-host.site : June 13th, 2018 در ساعت 17:56
-
تعداد تشکر ها از my-host.site به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 19:11
#13
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام
مقصر میزبانها هستند اگر مانند خارجی ها شفاف و بدون هیچ دورنگی سرویس بدهند و هرچیزی که ذکر میکنند بدانند باید به آن پایبند باشند پس با دقت موارد را درج میکنند و فقط تبلیغ برای جذب مشتری نخواهد بود آن زمان مشترک هم اطمینان داشته و درست هزینه میکند.
اصلا همین کلمه که ذکر میکنند پشتیبانی کامل دارای ابهام است، پشتیبانی کامل ؟ واقعا هر مورد نیازی باشد در توان میزبان است ؟ در این حد دانش کل موارد فنی را دارند ؟
دقیقا تمام حرفم همینه
بحثم سر پشتیبانی نرم افزاری یا عدم پشتیبانی نرم افزاری نیست بحثم اینکه چرا باید به هرقیمتی سرویس بفروشند؟ چرا تبلیغات دروغ؟ حالا دروغ میتونه پشتیبانی نرم افزاری یا چیزی دیگه باشه... کسی که میخواد رقابت سالم و مشتری جذب کنه روش های بهتری از دروغ گفتن هست
من با چند شرکت اروپایی کار میکنم تابحال نشده خدمات بیکیفیت تر اون چیزی که میگن ارائه بدن. حتی شده بیشتر از چیزی که خواستیم و سریعتر از موعد بهش رسیدیم اما متاسفانه در ایران نمیدونم چرا اینطوریه!
چرا باید ذهنم سریع بره سمت شرکتهای اروپایی بگم از اونا سرویس بگیرم بهتره؟ یعنی اونا مسئولیت پذیرن ما نیستیم؟ یعنی اونا مشتری مدارن ما نیستیم؟ دقیقا اونا چه فرقی با ما دارن؟
شاید ایرانی ها هموطنهای من نیستند شاید من دارم اشتباه میکنم یا شایدم ایران داره از بین میره..!
اینروزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، بهراستی کدام گاو مقصر است؟
-
-
June 13th, 2018, 19:34
#14
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
یادتون باشه
تو زندگی
تجربه
گرون به دست میاد
-
-
June 13th, 2018, 19:42
#15
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
نمونه ای از همین دردسر هایی که برای شما هم پیش اومده برای من هم پیش اومده
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1766886
-
-
June 13th, 2018, 22:18
#16
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
همونطور که قیمتها بالا رفت جا بالا بردن قیمت تو چیپس هوا کردن هاستینگا هم الان جا بالا بردن قیمت اورسل و کم کردن منابع رو بالا بردن!
-